خبرگزاری کار ایران

کارشناس مهارت های زندگی:

برگزاری همایش‌ها جایگزین کارگاه‌های آموزشی نشود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۳۱

امکان مشارکت خانواده‌ها و عدم ترس از سخنرانی در پرسش و پاسخ با کارشناسان کارگاه‌های آموزشی به مراتب بهتر و بیشتر از همایش ها است.

کارشناس دوره های مهارت های زندگی گفت: برگزاری همایش ها نمی تواند جایگزین کارگا های آموزشی شود.

اعظم فرهمند در حاشیه برگزاری همایش " مهارت آموزی " در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان اظهار داشت: امکان مشارکت خانواده ها و عدم ترس از سخنرانی در پرسش و پاسخ با کارشناسان کارگاه های آموزشی به مراتب بهتر و بیشتر از همایش ها است.

به گفته وی، تاثیرگذاری کارگاه های آموزشی در یادگیری فرزندان و والدین آنها با حضور گروه های مختلف بیشتر از همایش ها است.

این کارشناس، تاثیر گذاری یک کارگاه آموزشی بر خانواده ها را در قیاس با یک همایش را حدود ۴۰ درصد دانست وافزود: عدم تاثیر گذاری حدود ۶۰ درصد یک کارگاه آموزشی بر خانواده ها به دلیل ناهماهنگی والدین با فرزندان است.

فرهمند در پایان اذعان داشت: آموزش مهارت ای زندگی به خانواده ها از جمله ارتباط والدین به فرزندان، ارتباط همسران و فرزند پروری ضروری است.

همایش " مهارت آموزی " در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با سخنرانی مهدی نادعلی مدیر عامل این سازمان، اعظم فرهمند کارشناس مهارت های زندگی، اجرای موسیقی ارف توسط خردسالان، تئاتر و نشست پرسش و پاسخ با والدین برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز