خبرگزاری کار ایران

۲۳ و ۲۴ مرداد ماه؛

سوت هفته دوم مسابقات گل کوچک در کاشان زده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۰۳

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری هفته دوم وسوم مسابقات گل کوچک " ویژه محلات " در این شهرستان خبر داد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری هفته دوم و سوم مسابقات گل کوچک «ویژه محلات» در این شهرستان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، با اعلام این خبر اظهار داشت: هفته دوم مسابقات، روز پنجشنبه، ۲۳ مرداد ماه، با بازی بین دو تیم فوتبال کیف وکفش نیما با صاحب الزمان(عج) ساعت ۵ بعداز ظهر در مجتمع امام مهدی(عج) جنب ورزشگاه شهید فکری کاشان آغاز می‌شود.

وی تیم‌های مدرن با پاساژ ملت، کاسپین با علمدار، فدک با شهید رحیمی و تکثیران با شهید اردهال را به ترتیب بازی‌های دوم تا پنجم این دوره از مسابقات عنوان کرد و گفت: ساعت شروع این رقابت‌ها نیز از ساعت پنج و سی دقیقه تا ۷ بعداز ظهر است.

به گفته وی، در هفته دوم مسابقات گل کوچک تیم موبان بازی ندارد.

مدیر عامل رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در ادامه، از رقابت تیم‌های کیف وکفش نیما با فدک، پاساژ ملت با شهید رحیمی، موبان با شهید اردهال، تکثیران با کاسپین و صاحب الزمان(عج) با مدرن در هفته سوم روز جمعه ۲۴ مرداد ماه خبر داد.

نادعلی افزود: در هفته سوم این مسابقات نیز تیم علمدار بازی ندارد.

مسابقات گل کوچک «ویژه محلات» به همت اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی و با همکاری هیات فوتبال و تربیت بدنی آموزش وپرورش برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز