خبرگزاری کار ایران

با هدف معرفی آثار هنرجویان:

برگزاری همایش مهارت‌آموزی در فرهنگسرای مهر کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۵۶

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش " مهارت آموزی " همراه با " نشست صمیمانه مربیان، مسئولین، خانواده های فرهنگسرا و هنرجویان " در این شهرستان خبر داد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش «مهارت آموزی» همراه با «نشست صمیمانه مربیان، مسئولین، خانواده‌های فرهنگسرا و هنرجویان» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: این نشست صمیمانه با حضور یکی از اساتید مجرب دانشگاه با موضوع آموزش فنون در مهارت‌های هنری پنج شنبه، ۲۳ مرداد ماه، در فرهنگسرای مهر این سازمان برگزار می‌شود.

وی، اطلاع رسانی جهت حضور هنرجویان در کلاس‌های آموزشی فرهنگسرا، بالابردن کیفیت آموزش و ارائه عملکرد هنرجویان از فعالیت‌های هنری را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

به گفته وی، ثبت نام دوره دوم کلاس‌های تابستانه فرهنگسرای مهر با تخفیف ۲۰ درصد و ارائه تسهیلات ویژه برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، همچنین از برپایی نمایشگاهی از آثار ۶۰۰ هنرجوی فرهنگسرای مهر در دوره‌های تابستانه در حاشیه این همایش خبر داد.

نادعلی گفت: در این نمایشگاه که از ۲۳ تا ۲۷ مرداد ماه در تالار مهربان فرهنگسرای مهر دائر است، آثار هنری هنرجویان بر‌تر در این دوره‌های آموزشی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی، خوشنویسی، نقاشی، رنگ و روغن، معرق کاشی، نقاشی روی پارچه، شمع سازی، سیاه قلم، سفال، کار دست روی لباس، کیک پزی، دسر و ژله را از جمله کلاس‌های آموزشی این فرهنگسرا در تابستان امسال برشمرد.

به گفته وی، در این نمایشگاه مربیان و کادر آموزشی فرهنگسرای مهر به عنوان مشاوره و ثبت نام هنرجویان در دوره‌های دوم کلاس‌های آموزشی تابستانه حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز