خبرگزاری کار ایران

با همت خیّرین سلامت کاشان؛

کلنگ احداثپایگاه بهداشتی صاحب الزمان(عج) در کاشان به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۴۱

کلنگ احداثپایگاه بهداشتی صاحب الزمان(عج) در کاشان با همت خیّرین سلامت امروز مورخ ۱۳/۵ / ۹۳ به زمین زده شد

کلنگ احداثپایگاه بهداشتی صاحب الزمان(عج) در کاشان به زمین زده شد

کلنگ احداثپایگاه بهداشتی صاحب الزمان(عج) در کاشان با همت خیّرین سلامت امروز مورخ ۱۳/۵ / ۹۳ به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم گفت: این پایگاه بهداشتی در مساحتی به متراژ هزار و ۱۰۰ مترمربع در خیابان آیت الله سعیدی کاشان احداثمی شود.

دکتر محمد حسین اعرابی، به اهداء زمین پایگاه بهداشتی صاحب الزمان(عج) در سال ۱۳۷۱ توسط خیّر سلامت زنده یاد حاج سّید رضا زاهد اشاره کرد و افزود: عملیات عمرانی این مرکز با زیربنا ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به همت حاج احمد باغ چایی و همسر ایشان بتول باغ چایی آغاز شد.

وی، ساخت این پروژه با مشارکت صد درصدی خیرین سلامت را از وِیژگی های شاخص این پایگاه برشمرد و یادآور شد: فعالیت پایگاه بهداشتی صمیمی به علت فرسودگی و بنای قدیمی به پایگاه صاحب الزمان(عج) انتقال خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از فعالیت خیرین سلامت کاشان تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد: با افتتاح این پایگاه، مردم منطقه از بهترین خدمات بهره مند شوند.

دکتر اعرابی، ارتقای بخش بهداشت و درمان مناطق حاشیه و محروم را از سیاست های این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: توجه ویژه و به موقع به مسائل بهداشتی زمینه ساز کاهش هزینه های درمانی است.

وی، در پایان با تشکر از فعالیت مجمع خیرین سلامت کاشان اظهار امیدواری کرد: فعالیت های خیرخواهانه همانطور که نام کاشان با خیرین گره خورده تداوم پیدا کند و جوانان نیز حضور پررنگ در این راستا داشته باشند.

در پایان این مراسم به رسم یادبود به خیرین سلامت این پایگاه بهداشتی لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مجمع خیرین سلامت کاشان اهداء شد.

در سال جاری عملیات عمرانی دو واحد بهداشتی درمانی خیرساز در کاشان آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز