خبرگزاری کار ایران

با حضور یک هزار نفر؛

همایش پیاده روی خانوادگی هیات ورزش روستایی کاشان برگزار شد

کد خبر : ۱۹۱۲۷۶

سیزدهمین همایش پیاده روی خانوادگی توسط هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی‌کاشان روز جمعه مورخ۹۳/۵ / ۱۰ در بخش برزک – روستای ورکان برگزار شد.

سیزدهمین همایش پیاده روی خانوادگی توسط هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی‌ کاشان روز جمعه مورخ۹۳/۵ / ۱۰ در بخش برزک – روستای ورکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشانٰ سیزدهمین همایش پیاده روی خانوادگی هیات ورزش روستایی کاشان روز جمعه در بخش برزک – روستای ورکان با حضور نزدیک به یک هزار نفر از مسجدالحسین روستا تا مزرعه چال غشله(آرمدی) برگزار شد.

در این همایش که همراه با دعای ندبه برگزارشدٰ سید علی افراشی ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی‌کاشان گفت: با وجود عدم زیر ساخت و امکانات ورزشی در روستا‌ها اقدام به عملی شدن منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحصیل، تهذیب، ورزش اقدام شده است.

وی افزود: نقطه عطف این همایش حضور چشمگیر و بی‌سابقه مردم ورکان است که بالا‌ترین آمار جمعیتی و استقبال مردم را از بین سیزده همایش پیاده روی خانوادگی که توسط هیات برگزار شده را رقم زده است.

در ادامه محمد سلامیان معاون اداره ورزش و جوانان کاشان نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی در روستاهای کاشان و ارتقاء سطح کیفی استقبال بی‌نظیرمردم گفت: با هزینه‌های اندک و ارائه امکانات ورزشی به روستا می‌توان ورزش را در روستا‌ها ترویج و بازیهای بومی محلی را احیا کرد.

حسین حداد و عباس تیمورزاده از گروه نمایش فجر کاشان در حاشیه همایش پیاده روی نمایش طنزی را اجرا کردند و در در پایان این مراسم به قید قرعه ۴۱ جایزه از جمله ۵ سفر زیارتی به مشهد مقدس - ۱۵ سفر زیازتی به حرم حضرت معصومه سلام الله علیه - - یک دستگاه دوچرخه و ۲۰ نوع امکانات ورزشی به شرکت کنندگان از طرف هیات ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی کاشان، شورای اسلامی ودهیاری، خیرین روستا، پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) و کانون فرهنگی چهارده معصوم(ع) ورکان اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز