خبرگزاری کار ایران

همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)

ضیافت افطاری خانواده بزرگ بهزیستی کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۲۳

همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) جشن و ضیافت افطاری خانواده بزرگ بهزیستی کاشان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده دفتر نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، جمعی از جامعه هدف بهریستی، مسئولین، خیرین و معتدمین در مجتمع رفاهی و فرهتگی طلائیه کاشان برگزارشد.

همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) جشن و ضیافت افطاری خانواده بزرگ بهزیستی کاشان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده دفتر نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، جمعی از جامعه هدف بهریستی، مسئولین، خیرین، معتدمین در مجتمع رفاهی و فرهتگی طلائیه کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دکتر امین عسگری، معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان، در این مراسم که شامگاه روز یک شنبه، بیست دوم تیر ماه، با حضور مدیران مراکز تحت پوشش بهزیستی و جمع زیادی از معلولین در مجتمع رفاهی و فرهنگی طلائیه کاشان برگزارشده بود، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) و گرامی داشت هفته بهزیستی گفت: دلیل اینکه هفته بهزیستی امسال از ۲۱ الی ۲۷ تیر برگزار می شود و نسبت به سالهای قبل چند روز به جلو افتاد به خاطر تقارن با شب‌های لیالی قدر بود.

عسگری ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌ها و راهنمایی‌های آیت الله نمازی، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان، همچنین معاون استاندار و فرماندار کاشان و معاونین ایشان نسبت به دلسوزی که به جامعه بهزیستی دارند. گفت: از تیمسارعباسعلی منصوری به دلیل اینکه واقعا در تعاملاتی که با رئیس بهزیستی کشور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گرفتن اعتبارات و کمک در تصویب قانون جامع حمایت از معلولین در مجلس شورای اسلامی تلاشهای فراوانی نمودند تشکر و قدردانی می کنم.

وی بازنشستگان بهزیستی را سفیران بهزیستی دانست و گفت: از همکاران دلسوزخودم که با خون و دل در جهت رفع مشکل مددجویان عزیز تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم.

عسگری هدف مدیریت و کارکنان بهزیستی شهرستان کاشان و استان اصفهان را خدمت به معلولین و جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و گفت: اگر در جایی هم کمبودهایی ملاحظه می شود یا به خاطر کمبود اعتبارات و یا مشکل قانونی که وجود دارد می باشد.

در ادامه این مراسم، جحت الاسلام فلاح، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، ضمن گرامی داشت هفته بهزیستی و تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) به ویژه گیهای ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و ماه رحمت و نورانیت است.

وی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات و برکت در زندگی، همگان باید به قرآن انس پیدا کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرآن در جسم و جان انسان‌ها تاثیر دارد، لذا خواندن قرآن در این ماه استفاده های فراوانی دارد.

قبل از سخنرانی هادی اکبری، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، گروه تواشیح نابینایان کاشان و گروه ستارگان مهر کاشانه مهر کاشان با اجرای تواشیح و سرود، برنامه های جالبی را ارائه نمودند و در پایان همگی پس از شرکت در نماز جماعت در ضیافت افطاری با شکوهی که اداره بهزیستی شهرستان کاشان تدارک دیده بود شرکت کردند.

در این مراسم علاوه بر حضور باز نشستگان و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان کاشان، مصطفی عباسی رئیس مرکزی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان کاشان نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز