خبرگزاری کار ایران

بانوی تازه مسلمان تانزانیایی:

یک خانم بدحجاب می تواند دیگران را نیز گمراه کند

کد خبر : ۱۸۵۳۹۸

بانوان محجبه بیشتر دارای احترام هستند و بی حجابان در جامعه جایگاه و ارزشی ندارند و ممکن است دیگران را نیز گمراه کنند.

بانوی تازه مسلمان تانزانیایی گفت: بانوان محجبه بیشتر دارای احترام هستند و بی‌حجابان در جامعه جایگاه و ارزشی ندارند و ممکن است دیگران را نیز گمراه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «ربیعه علی» بانوی تازه مسلمان تانزانیایی در مراسم جشن «حجاب و عفاف» از ویژه برنامه‌های «شب‌های شیدایی» اظهار داشت: بانوانی که با پوشش کامل اسلامی در جامعه قدم می‌گذارند بیشتر دارای احترام و تحسین هستند.

وی پیامدهای حجاب و عفاف را برای زنان و مردان یکسان دانست و افزود: زن و مرد بایستی حجاب خود را رعایت کند تا کمتر در معرض فسادهای اخلاقی و تهمت قرار گیرد.

به گفته وی، کشورهای غربی از وجود خانم‌ها در بیشتر برنامه‌های خود استفاده می‌کنند و حرمت زن را زیر پا گذاشته و نادیده می‌گیرند.

این بانوی تازه مسلمان شده تاکید کرد: یک خانم بدحجاب می‌تواند خانم‌های دیگر را با حرکات و رفتار خود تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها را به گمراهی بکشاند و خانمی که بی‌حجاب باشد در کشور ارزش ندارد.

«ربیعه علی» از مردم ایران به ویژه بانوان خواست تا قدر کشور خود را بدانند و سعی کنند این حرمت‌ها را در زمینه حجاب و عفاف برای همیشه زنده نگهدارند.

وی اذعان داشت: متاسفانه برخی از بانوان ایرانی قدر این کشور را نمی‌دانند و از چادر تنها در ورود به مکان‌های مقدس و زیارتی چون حضرت معصومه(ع) و امام رضا(ع) استفاده می‌کنند.

به گفته وی، اسلام دارای دو نوع حجاب باطنی و ظاهری است و با پوشش کامل می‌توان این دو نوع حجاب را کاملا حفظ کرد.

جشن «حجاب و عفاف» در آستانه روز ملی عفاف و حجاب از ویژه برنامه‌های «شب‌های شیدایی» با حضور «ربیعه علی» بانوی تازه مسلمان تانزانیایی، اجرای گروه تئا‌تر، تواشیح، موسیقی، پخش کلیپ، اهدای کارت قرعه کشی به بانوان محجبه و مسابقه حضوری با استقبال بسیار خوب شهروندان کاشانی در پارک بزرگ شهر برگزار شد.

مراسم جشن «شب‌های شیدایی» به همت سازمان رفاهی تفریحی و شهرداری کاشان در شب‌های پنجشنبه و جمعه ماه مبارک رمضان به جز شب‌های قدر در پارک بزرگ شهر همراه با ویژه برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز