خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندارکاشان؛

حضور اتباع بیگانه و غیربومی دغدغه کاشان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۵۴

شهرستان کاشان به لحاظ شرایط خاصی که در سطح کشور و استان اصفهان دارد با داشتن بیش از ۴۳ هزار نیروی کارگری در بیش از ۲ هزار واحد صنعتی و تعداد زیاد موسسات آموزش عالی، حضور اتباع بیگانه و غیربومی به عنوان یک دغدغه برای این شهر، مطرح شده است.

شهرستان کاشان به لحاظ شرایط خاصی که در سطح کشور و استان اصفهان دارد با وجود بیش از ۴۳ هزار نیروی کارگری در بیش از ۲ هزار واحد صنعتی و تعداد زیاد موسسات آموزش عالی، حضور اتباع بیگانه و غیربومی به عنوان یک دغدغه برای این شهر، مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، ابوالفضل صدرائیه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کاشان، ضمن گرامی‌داشت هفته قضاییه و هشتم تیرماه، به مضرات وجود افراد جاهل در همسایگان غربی و شرقی کشورمان را که ابزاری از طرف مسکتبرین هستند اشاره کرد و گفت: باید سپاسگزار امنیتی که مرهون صداقت و اقتدار نیروهای انتظامی و نظامی در کشورمان حاکم است باشیم.

فرماندار کاشان وجود اتباع بیگانه در شهرستان کاشان را آبستن اتفاقی یه صورت یک دغدغه برای مردم کاشان دانست و گفت: برهمین اساس می‌طلبد با یک نگاه ویژه به ایجاد و حفظ امنیت دراین منطقه باشیم.

صدرائیه توسعه شهرستان کاشان را متضمن وجود امنیت برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی دراین منطقه دانست و گفت: با توجه به اینکه تلاش‌های انجام شده در حوزه زیر ساختی نیروی انتظامی کاشان کافی نیست به دلیل اینکه وجود صنایع ملی و فراملی دراین منطقه روبه افزایش است می‌طلبد در تجهیزات و نیروی انسانی نیروی انتظامی کاشان فراتر از آنچه انجام شده تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با حضور سرهنگ پور غلام حسین، فرمانده نیروی انتظامی کاشان و نگاه ویژه سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان نقطه عطفی در تحول ساختار نیروی انتظامی کاشان باشد. گفت: قطعا با کمک و همیاری مسئولین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان شاهد توسعه‌ای پایدار در منطقه کاشان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز