خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان بهزیستی کشورخبر داد؛

راه اندازی ۶ مرکز توانمند سازی و جامع پذیر معتادان بهبود یافته درکشور

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۸۱

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی از راه اندازی ۶ مرکز توانمند سازی وجامع پذیر معتادان بهبود یافته به صورت پایلوت در کشور به منظور مددکاری شغلی و ارائه خدمات آموزشی به معتادان بهبود یافته خبرداد.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی تعداد شش مرکز توانمند سازی و جامع پذیر معتادان بهبود یافته به صورت پایلوت در کشور به منظور مددکاری شغلی و ارائه خدمات آموزشی به معتادان بهبود یافته خبرداد.

به گزارش ایلنا از کاشان؛ «دکتر مجید رضا زاده» معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور روز گذشته در نشست خبری و در حاشیه بازدید از اداره بهریستی شهرستان کاشان افزود: در این مراکر به بیمارانی که بعد از ترک اعتیاد ترخیص شده اند نسبت به مددکاری شغلی، کمک های آموزشی جهت برگشت آنها به جامعه خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه قبلا افرادی که در مراکزترک اعتیاد به صورت سرپایی و یا بلند مدت از مشکل مواد بهبود می یافتند پس از برگشت به خانواده و جامعه مشکلاتی را بودجود می آوردند. گفت: با راه اندازی مراکز توانمند ساری و جامع پذیر معتادان بهبود یافته بعداز اینکه اینگونه افراد از مراکز درمانی به عنوان افراد بهبود یافته ترخیص پیدا کردند به اینگونه مراکز مراجعه خواهند کرد تا این مراکر بتوانند به خانواده های این افراد در مدد کاری شغلی، خدمات آمورشی و توانمند سازی جهت برگشت به جامعه کمک کنند.

رضا زاده با بیان اینکه تاکنون ۶ تا از این مراکز را در شش ماهه اول سال جاری به عنوان طرح پابلوت در دستور کارداریم و هرکجا که اعلام آمادگی کنند می توانیم مجوز آن را به متقاضیان واجد شرایط بدهیم. گفت: پس از ارزیابی و رفع مشکلات درخواست کنندگان اینگونه مراکز در کل کشور گسترش پیدا خواهد کرد.

شایان ذکراست روز گذشته دوشنبه(دوم تیرماه) معاونین توانبخشی و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور به اتفاق مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، معاون مدیرکل، رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی کاشان به منظور بررسی مشکلات مددجویان و آشنایی برنامه های در دست اقدام، پس از دیدار با کارکنان بهریستی کاشان، از مراکزتحت پوشش بهزیستی و کاشانه مهر کاشان بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز