خبرگزاری کار ایران

همزمان با شب میلاد حضرت عباس(ع):

کتاب تشنه تر از آب تازه ترین اثر خدامیان آرانی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۲۰

همزمان باشب میلاد امام حسین(ع) با حضور نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه آران و بیدگل، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، اعضای شوراهای اسلامی شهر های کاشان و آران وبیدگل، رئیس دانشگاه آزاد زنجان از کتاب تشنه تر از آب تازه ترین اثر خدامیان آرانی رونمایی شد

همزمان باشب میلاد امام حسین(ع) با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه آران و بیدگل، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، اعضای شوراهای اسلامی شهر های کاشان و آران و بیدگل، رئیس دانشگاه آزاد زنجان از کتاب تشنه تر از آب تازه ترین اثر خدامیان آرانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی» نویسنده این اثر در این مراسم گفت: این کتاب را در ۱۴۰ صفحه با تیراژ سه هزار نسخه در چاپ اول از طریق انتشارات وثوق به چاپ رسانده است.
وی با تاکید بر اینکه این کتاب را در مدت پنج روز و بدون پیش نویس تدوین کرده است تصریح کرد: کتاب «تشنه تر از آب» در ۲۴ فصل شامل با مقدمه، ضمیمه ها، پیوست های تحقیقی، منابع تحقیقی، سوالات مسابقه کتاب خوانی، فهرست کتب چاپ شده نویسنده و بیوگرافی وی به چاپ رسیده است.
به گفته وی، در این کتاب به شیوه ای بسیار نو و ابتکاری ضمن بیان وقایع، حوادثو انتقال غیر مستقیم پیام های آموزشی، تحلیل مسائل تاریخی نیز بیان می شود.
حجت الاسلام خدامیان آرانی اظهار داشت: وی در این کتاب، وظیفه گرا بودن به جای نتیجه گرا را یکی از خصایص برجسته حضرت ابالفضل العباس(ع) در سقایی و علمداری کربلا دانست و افزود: ایستادگی در برابر ظلم ظالم، ادب، شجاعت و معرفت از دیگر ویژگیهای حضرت ابالفضل العباس(ع) است که در این کتاب هر کدام در جای خود به شیوه ای بسیار زیبا و تاثیرگذار برای خواننده تحلیل و بررسی شده است.
گفتنی است: حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی متولد سال ۱۳۵۳ از شهرستان آران و بیدگل با تحصیلات حوزوی(سطح چهار حوزه علمیه قم) و دانشگاهی تا مقطع دکترای فقه و اصول است که تا کنون ۷۸ کتاب به زبان فارسی و عربی نوشته است.
وی علاوه بر کسب مقام اول مسابقه رضوی بیروت، دارای اثر برگزیده سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه در سال ۹۰ شد و با فعالیت پژوهشی و بازسازی مجموعه هشت کتاب از کتب رجالی شیعه با عنوان «فهارس الشیعه» حائز رتبه برتر اولین دوره جایزه شهاب، چهاردهمین دوره کتاب فصل و یازدهمین همایش حامیان نسخ خطّی شد.
قلم روان، ساده، جذاب و تاثیر گذار این مولف آرانی با ثبت فعالیتهای علمی و پژوهشی خود ذر قالب کتاب همراه با مستندات تاریخی به عنوان یک فعالیت فرهنگی جوانان این مرز وبوم را جذب کرده است.
آثار فارسی این مولف اندیشمند و فرهیخته با عنوان «مجموعه اندیشه سبز» به بیان زیبایی های مکتب شیعه می پردازد تا جوانان را هر چه بیشتر با آموزه های دینی و معارف اسلامی آشنا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز