خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر برزک در سیزدهمین جشنواره گل و گلاب برزک:

در صحنه بودن موجب رفع مشکلات و توسعه هر شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۷۵

برزک شهری است با آسمان آبی و مردمان آسمانی که عشق و دوستی و محبت پبامبر اکرم(ص) و اهل بیت را به دل دارند، لذا اگر دوستی بهتر از آب روان می‌خواهید به شهر برزک سفر کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر برزک در سیزدهمین جشنواره گل و گلاب برزک، هنرمند را بنده خاص خدا دانست و گفت: هر انسانی قدرت این را داشته باشد که لبخندی بر لب انسان‌ها بیاورد بهشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سید محمد رضا مصطفوی» در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره گل وگلاب برزک ضمن تشکر وقدردانی از برگزارکنندگان وهنرمندان محبوب کشور دراین جشنواره گفت: از شهردار پر انرژی، متدین، متخصص، دلسوز وباوفای شهر و دیار برزک و پرسنل خدوم شهرداری این شهر علیرغم کمبود امکانات که در برگزاری این جشنواره بزرگ وبین المللی زحمات فراوانی را کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی از برزک به عنوان شهرعشق و محبت نام برد و خطاب به گردشگران و شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: برزک شهری است با آسمان آبی و مردمان آسمانی که عشق و دوستی و محبت پبامبر اکرم(ص) و اهل بیت را به دل دارند، لذا اگر دوستی بهتر از آب روان می‌خواهید به شهر برزک سفر کنید.

وی از امام جمعه برزک، فرمانداری کاشان، بخشداری، نیروی انتظامی و شهردار و پرسنل شهرداری برزک که در برگزاری این جشنواره کمک کردند تشکر و قدردانی کرد و خطاب به مردم برزک گفت: همانطور که تاکنون پشتیبان شورای اسلامی و مسئولین این شهر بودید لذا اگر پشتیبانی خود را با محبت، دوستی و وفا ادامه دهیم خواهیم توانست شهری آباد داشته باشیم.

به گفته وی همیشه در صحنه بودن موجب رفع مشکلات و توسعه هر شهری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز