خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان در چهارمین شب جشنواره گل محمدی تاکید کرد:

پرورش گل محمدی با سیره نبوی فرهنگ سازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۷۹

در منطقه کاشان ترویج فرهنگ تولید گل و گلاب و پرورش گل محمدی با سیره نبوی همراه با توسعه گردشگری در زمینه تاکید بر اقتصاد ضروری است.

شهردار کاشان گفت: پرورش گل محمدی بایستی با سیره نبوی فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سید محمد ناظم رضوی»، در چهارمین شب برگزاری «جشنواره ملی گل محمدی کاشان» ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تاکید بر نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام «سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: در منطقه کاشان ترویج فرهنگ تولید گل و گلاب و پرورش گل محمدی با سیره نبوی همراه با توسعه گردشگری در زمینه تاکید بر اقتصاد ضروری است.

وی، پرورش گل محمدی در این منطقه که منتسب به عرق جبین حضرت رسول اکرم(ص) است را از افتخارات کاشان دانست و گفت: افتخاری بالا‌تر اینکه هر ساله خانه مقدس کعبه با گلاب ناب محمدی کاشان شستشو داده می‌شود.

به گفته وی، برگزاری جشنواره‌های گل محمدی در راستای شاد کردن شهروندان کاشانی و گردشگران داخلی و خارجی مبتنی بر فرهنگ دینی است.

شهردار کاشان، از این شهرستان به عنوان شهر حافظان قرآن و نهج البلاغه یاد کرد و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این جشنواره ملی حضور داشتند خواستار نگاه ویژه به این منطقه شد.

ناظم رضوی، برگزاری جشنواره ملی گل محمدی را در راستای معرفی فرهنگ و جاذبه‌هایگردشگری این منطقه به گردشگران داخلی وخارجی حائز اهمیت دانست.

چهارمین شب برگزاری «جشنواره ملی گل محمدی کاشان» با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، عباسعلی منصوری نماینده مردم منطقه کاشان در مجلس شواری اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین شهرستان و میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی برگزار شد.

گفتنی است: نخستین جشنواره ملی گل محمدی تا یازدهم خرداد ماه هر شب با حضور هنرمندان صدا و سیما، چهره‌های موسیقی ایران و هنرمندان تقلید صدا در ورزشگاه امیرکبیر کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز