خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز تاسیس شورا‌ها:

هیئت ورزش روستایی کاشان از شورای اسلامی این شهر تجلیل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۸۴

به مناسبت سالروز تاسیس شورا‌هابا حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان تجلیل کرد.

به مناسبت سالروز تاسیس شورا‌هابا حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کاشان از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان این مراسم که شب گذشته در دفتر شورای اسلامی شهر کاشان با حضور کلیه اعضای این شورا برگزارشد «علی رسول‌زاده» نائب رئیس شورای شهرکاشان ضمن تشکر و قدردانی از فعالبتهای هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کاشان در جهت توسعه ورزش روستاهای این شهرستان گفت: با توجه به علاقه‌ای که کلیه اعضای شورای اسلامی شهر کاشان به توسعه ورزش‌های روستایی دارند حتماً این هیئت را در جهت ورزش روستایی خصوصا ورزش بانوان یاری خواهند کرد.

در ادامه این دیدار افراشی رئیس هیئت ورزش روستایی کاشان ضمن گزارشی از عملکرد سه ساله این هیئت گفت: فعالیت‌های چشمگیرهیئت ورزش روستایی ویازیهای بومی محلی کاشان با همکاری بسییار خوب سید محمد شریف رئیس فعلی و حسین حیدریان رئیس اسیق اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان دراین مدت موجب شناخته شدن این هیئت در سطح استان اصفهان بویژه فدراسیون ورزشی روستایی کشور شده است.

وی با تاکید براینکه برای توسعه ورزش روستایی شهرستان کاشان نیاز جدی به حمایت کلیه مسئولین خصوصا شورای اسلامی شهر کاشان داریم. گفت: با توجه به اینکه بازی‌های بومی محلی فقط ویژه روستائیان نیست و شهرهای کاشان را نیز شامل می‌شود امیدواریم شوراهای اسلامی این شهر‌ها نیز همانند گذشته یاری رسان ما در امر ورزش باشند.

«حسین حیدریان» عضو شورای شهر کاشان دراین مراسم با اشاره به شاخص‌های ورزش هایروستایی و بومی محلی گفت: با توجه به اینکه بحثورزش روستایی و بومی محلی مورد تأکید مقام معظم رهبری و خیلی از مسئولان نظام قرار گرفته است و این ورزش‌ها قشری را مورد هدف قرار می‌دهد که کمتر دسترسی به امکانات ورزشی دارند توجه به ورزش روستایی ضروری است.

وی احیای بازیهای هیئت ورزش روستایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: افراشی با توان بالا و وقت گذاری که در ورزش روستایی کاشان دارد توانسته ۶۰ روستا را سازماندهی کد و المپیاد‌ها و جشنواره‌های زیادی را به صورت منظم برگزار کند.

حیدریان با اشاره به اینکه خیلی از استان‌ها به خصوص خود فدراسیون، کاشان را به عنوان یک مرکز استان می‌شناسند. تصریح کرد: هیئت ورزش روستایی کاشان ظرفیتهای بسیار زیادی برای میزبانی و احیای ورزش در کاشان و در سطح کشور را دارد.

در پایان علی هاشمی طاهری مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین جامعه ورزشی کاشان گفت: در چندین جلسه‌ای که با افراشی داشته‌ام تعهد، دلسوزی و همت ایشان قابل تحسین است.

هاشمی شور و نشاط در ورزش روستایی کاشان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری حیدریان که پشتوانه قوی برای جامعه ورزشی شهر کاشان می‌باشد بتوانیم خدمات بیشتری در توسعه ورزش کاشان به منظور جلب بیشتر جوانان در به سوی ورزش انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز