خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش آتش‌نشانی کاشان برای حوادثچهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۳۵

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: این سازمان امسال با برنامه ریزی‌های ویژه و آماده باش کامل با استقرار ۱۲ تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادثاحتمالی آخرین چهارشنبه سال خواهد بود تا به خوبی و به موقع بتواند به یاری شهروندان بشتابند.

ایلنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: این سازمان امسال با برنامه ریزی‌های ویژه و آماده باش کامل با استقرار ۱۲ تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادثاحتمالی آخرین چهارشنبه سال خواهد بود تا به خوبی و به موقع بتواند به یاری شهروندان بشتابند.

«مجتبی ولی پناه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر با اشاره به آماده باش تیم‌های عملیاتی این سازمان در شب چهار شنبه آخر سال اظهار داشت: ۵۰ نفر نیروی عملیاتی همراه با تجهیزات کامل مستقر در ایستگاه‌ها و ۸ محل استقرار در سطح شهر آماده امداد رسانی، آموزش و انجام ماموریتهای احتمالی در برخورد با حوادثخواهند بود.

ولی پناه با تاکید براینکه حضور والدین در کنار فرزندانشان در کاهش حوادثشب چهارشنبه پایان سال نقش موثری خواهد داشت، افزود: با توجه به آمار و گزارش‌های حوادثاعلام شده در سال قبل، اغلب آتش سوزی‌های این شب، ناشی از آتش زدن ضایعات بوده است.

وی نقش فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این سازمان، در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را از انجام برنامه‌های مهم عنوان و اضافه نمود: برگزاری دوره‌های آموزشی وپیشگیری از حوادثوسوانح و نحوه مقابله با آن‌ها درسطح مدارس شهرکاشان، چاپ و توزیع پوستر، نصب تابلوهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر و اعلام توصیه‌های ایمنی از طریق تلویزیون‌های شهری و درج در جراید و سایت‌های خبری از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کاهش حوادثآخرین چهارشنبه امسال است.

ایشان خاطرنشان کرد: در مجموع امیدواریم امسال با هوشیاری و همکاری شهروندان وخانواده‌های عزیز، شب چهارشنبه پایان سال را در کنار نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و با حوادثکمتری پشت سر بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز