خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

راه‌اندازی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در آران و بیدگل نتیجه ظرفیت بالای علمی این دانشگاه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۲

پردیس بین الملل آران و بیدگل در آینده در جمع دانشگاه‌های کشور به ستاره‌ای تبدل خواهد شد که خروجی آن پزشکان، متخصصین و جراحانی که دنیا به آن‌ها افتخار کنند باشد.

ایلنا: نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل گفت: پردیس بین الملل آران و بیدگل در آینده در جمع دانشگاه‌های کشور به ستاره‌ای تبدل خواهد شد که خروجی آن پزشکان، متخصصین و جراحانی که دنیا به آن‌ها افتخار کنند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «عباسعلی منصوری آرانی» پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آران و بیدگل که در سالن شهید عربیان برگزار شده بود، وجود پتانسیل‌های ویژه شهرستان کاشان در کشور را زیبنده استان شدن این شهرستان دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان تنها دانشگاهی در کشور است که با تلاش پرسنل، اساتید و پزشکان آن توانسته به تیپ یک ارتقا پبدا کند، ضمن اینکه راه اندازی نخستین شعبه پردیس بین الملل این دانشگاه در آران و بیدگل نیز هدیه‌ای بسیار ارزشمند برای مردم دارالشهدای آران و بیدگل است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه درخیلی از استان‌های کشور هنوز پردیس بین الملل وجود ندارد گفت: راه‌اندازی شعبه پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آران و بیدگل نتیجه تلاش همه مسئولین، دست اندرکاران و ظرفیت‌های بالای علمی و پزشکی که موجب قرارگرفتن این دانشگاه در تیپ یک بوده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کاشان در راه اندازی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان آران و بیدگل گفت: همانطور که وجود موقعیت‌های ممتاز و خوب در دانشگاه علوم پزشکی کاشان باعثشده تا این پردیس راه اندازی شود، امیدواریم سال آینده بتوانیم پردیس دانشگاه داروسازی را نیز دراین شهرستان راه اندازی کنیم.

منصوری قرار گرفتن منطقه کاشان در موقعیت استراتژیک ویژه را نوید بخش رقابت ویژه در دیگر پردیس‌های بین الملل این شهرستان دانست و گفت: بنده تلاش خواهم کرد همگام با توسعه فضای علمی در شهرستان آران و بیدگل، فضای امن تری را برای دانشجویان پردیس بین الملل پزشکی در این شهرستان فراهم نمایم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: همانطور که شهرستان آران و بیدگل مقام اول ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور به خود اختصاص داده است، مردم این شهرستان نیز از نظر پشتکار، اراده و عزم جزء تیز هوش‌ترین مردمان کشورمان هستند.

وی وجود دو مدرسه تیز هوشان در شهرستان ۱۰۰ هزار نفری آران و بیدگل را موید این واقعبت دانست و گفت: بدون شک پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آران و بیدگل نیز ذز آینده حرف اول را در کشورخواهد زد.

وی فراهم نمودن فضای امن و آرام برای دانشجویان مشغول به تحصیل در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آران و بیدگل را مستلزم همکاری خیرین و کلیه مسئولین این شهرستان دانست و گفت: خوشبختانه خیرین این شهرستان آمادگی خود را برای ایجاد فضای فیزیکی و خوابگاه مورد نیاز دانشجویان عزیز این پردیس اعلام نمودند.

وی تصریح نمود: پردیس بین الملل آران و بیدگل در آینده درجمع دانشگاه‌های کشور به ستاره‌ای تیدل خواهد شد که خروجی آن پزشکان، متخصصین و جراحانی که دنیا به آن‌ها افتخار کنند باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز