خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش کاشان:

مدیران مدارس کاشان در دوره‌های تخصصی مدیریت شرکت کردند

کد خبر : ۱۴۳۸۶۵

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری دوره‌های تخصصی مدیریت برای مدیران و معاونان مدارس این شهرستان خبر داد.

ایلنا: معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری دوره‌های تخصصی مدیریت برای مدیران و معاونان مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، «علیرضا فاضل دربندی» با اعلام این مطلب گفت: دوره تخصصی گزارش نویسی با موضوع روش‌ها و فنون گزارش نویسی از جمله دوره‌های آموزشی بود که با مشارکت ۲۵۰ نفر از کارکنان اداری و معاونان آموزشی مدارس شهرستان کاشان برگزار شد.

به گفته وی، در این دوره، کار‌شناسان با فنونی آشنا می‌شوند که به بررسی مشکلات و چالش‌های مربوط به حوزه کاری خود می‌پردازند و در ‌‌نهایت به نتیجه گیری و ارائه راهکارهای عملی برای حل مشکلات منجر می‌شود.

وی اظهار داشت: دوره آشنایی با قوانین و مقررات درس ملی، از دیگر دوره‌های آموزشی بود که برای سومین سال متوالی با حضور۱۲۰ نفر از مدیران مدارس ابتدایی با امتیاز ۱۶ ساعت آموزش ضمن خدمت برگزار شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: با توجه به عملیاتی شدن سند تحول بنیادین نظام آموزشی، آشنایی مدیران با چگونگی اجرای این سند، از جمله ضرورتهای مدیریت است.

فاضل افزود: در این دوره آموزشی مدیران، در کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده و ضمن آشنایی با مقررات این دوره، در تصمیم گیری یهای خود شرایط موجود را مورد توجه قرار داده و براساس آن برای بهبود کیفیت آموزشی برنامه ریزی کنند.

وی افزود: مسوولان واحدهای سازمانی، ناگزیرهستند که به موقعیت و موفقیت سازمان خود بیاندیشند و یکی از گزینه‌ها برای بالا‌تر بردن رشد علمی سازمان حضور کارکنان در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت است.

فاضل تصریح کرد: دوره‌های آموزشی ضمن خدمت می‌تواند قابلیت‌های دانشی و مهارتی و نگرش مناسبی را در کارکنان پرورش دهند تا تمام تلاش سازمان را در راستای بهبود به نتیجه برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز