خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان

۷ موافقت اصولی جهت تاسیسات گردشگری کاشان توسط اداره کل اصفهان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۵

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از صدور موافقت اصولی ۷ طرح در قالب زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان کاشان خبر داد.

ایلنا: سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از صدور موافقت اصولی ۷ طرح در قالب زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «مهران سرمدیان» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: زیرساخت‌های مذکور شامل ۱ کمپینگ گردشگری، ۲ مهمانپذیر، ۱ زائر سرا، ۱ مجتمع گردشگری و ۲ اقامتگاه سنتی در شهرستان کاشان بوده که با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال جاری موفق به اخذ موافقت اصولی از اداره کل استان اصفهان شدند.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و قابلیت‌های قابل توجه سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان کاشان گفت: تعداد پروژه‌های در حال احداث۱۲واحد است که این طرح‌ها ۵ اقامتگاه سنتی، یک مجتمع گردشگری، یک کمپینگ، دو هتل، سه مهمانپذیر را شامل می‌شود.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان یادآور شد: در همین راستا اسامی ۲۰۰نفر به سامانه رصد اشتغال وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده که طبق این آمار این اداره توانسته است سهم ۱۰۰درصد تعهد اشتغال خود را به انجام رساند. در این فرایند اسامی ۲۰ سرمایه گذار، ۶۲ هنرمند صنایع دستی، ۱۱۱ نفر شاغل در تاسیسات گردشگری و ۷ پیمانکار در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: فرصت‌های ویژه سرمایه گذاری متعدد اعم از دو محور و دو منطقه نمونه و هفت روستای هدف گردشگری در شهرستان کاشان آماده حضور هر چه بیشتر سرمایه گذاران است.

این مقام مسئول اذعان داشت: موقعیت ویژه شهرستان کاشان با توجه به همجواری کویر و کوهستان‌های سرسبز بستر مناسبی جهت جذب گردشگران و مخاطبان خارجی و داخلی را فراهم نموده که ایجاد زیر ساخت‌های مناسب گردشگری برای پاسخگویی به نیازهای ایشان را در پی داشته است و همین ویژگی و نیاز باعثترغیب بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سال‌های اخیر شده است.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان تاکید کرد: هدف مسئولین شهرستان به خصوص این اداره برنامه ریزی جهت افزایش ماندگاری گردشگران و ارتقاء زمان اقامت ایشان در کاشان است که امیدواریم با هماهنگی همه اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان این مهم در آینده نزدیک تحقق یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز