خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در گفتگو با ایلنا:

اداره کار اصفهان تمام تلاش خود را برای حل مشکل کارگران نساجی کاشان انجام داده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۸

کلیه مستندات موجود نشان دهنده این است که مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تمام تلاش خود را برای حل مشکل کارگران نساجی کاشان انجام داده است و در حال حاضر حل نشدن مشکل به علت نبود منابع مالی در حوزه تامین اجتماعی است.

ایلنا: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: کلیه مستندات موجود نشان دهنده این است که مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تمام تلاش خود را برای حل مشکل کارگران نساجی کاشان انجام داده است و در حال حاضر حل نشدن مشکل به علت نبود منابع مالی در حوزه تامین اجتماعی است.

«غلامعلی قادری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب از مجموعه پیگیر‌های لازم برای حل مشکلات کارگران نساجی کاشان خبرداد و گفت: با توجه به دستوری که وزیر محترم کار به سازمان تامین اجتماعی برای حل مشکل این عزیزان داده است این مشکل درحوزه تامین اجتماعی است.

وی در ادامه گفت: اگر استنادی آوردید که اداره کار استان اصفهان برای حل مشکل این کارگران کوتاهی کرده من دست شما را می‌بوسم هرچند هنوز مشکل این کارگران عزیز حل نشده است.

قادری از تشکیل جلسه‌ای به اتفاق منصوری نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان برای حل مشکل این کارگران با وزیر کار خبرداد و گفت: در این جلسه وزیر محترم کار دستورات لازم را برای حل مشکل این کارگران عزیز دادند، ولی ظاهرا به دلیل کمبود منابع مالی این مشکل در سازمان تامین اجتماعی گیر کرده است که امیدواریم با تامین منابع مالی هرچه زود‌تر مشکل این عزیزان مرتفع شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین از تشکیل جلسه‌ی امروز در اداره صنعت و تجارت با معاون وزارت صنایع در خصوص بررسی و حل مشکلات کارخانه نساجی کاشان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه اداره کار استان اصفهان نماینده خود را به این جلسه فرستاده است منتظر نتیجه این جلسه هستیم.

شایان ذکر است که طی دو روز گذشته تعدادی از کارگران شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان با تجمع مقابل وزارت کار خواستار استفاده از قانون بازنشستگی پیش از موعد بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز