خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرنوش آباد خبر داد:

همایش تجلیل از اهل قلم در نوش‌آباد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۴۱

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرنوش آباد، از برگزاری همایش تجلیل از اهل قلم در تالار اجتماعات شهید راحمی کتابخانه عمومی این شهر خبر داد.

ایلنا: رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرنوش آباد، از برگزاری همایش تجلیل از اهل قلم در تالار اجتماعات شهید راحمی کتابخانه عمومی این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، «ناصر محرابی» با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این آیین، شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی جوانان فرهیخته و دانشگاهی نوش آباد در مسیر تولید و توسعه علم و تشویق نویسندگان و ارج نهادن به مقام علم و دانش می‌باشد.

وی اظهار داشت: در تعالیم آسمانی، تکریم مقام علم و دانشمندان وظیفه‌ای همگانی است و اجرای این همایش‌ها، می‌تواند برای الگوسازی نسل جوان در مسیر خلق آثار فاخر علمی و فرهنگی نقش موثری داشته باشد.

وی تاکید کرد: اساس شریعت مقدس و انقلاب اسلامی بر فرهنگ، تعلیم و تربیت بنا شده که به عنوان مسوولیت اهل قلم به ودیعه نهاده شده است.

به گفته وی، نباید حضور فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، اسباب تهاجم به فرهنگ‌ها باشد بلکه باید ابزاری برای صاحبان اندیشه و قلم، در مسیر صلح، تعالی فرهنگی، معرفی پیشینه تاریخی و تبادل آثار تمدنی شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرنوش آباد گفت: این همایش با همکاری شهرداری نوش آباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در بیست و یکم بهمن با حضور برخی از مسوولان فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

محرابی افزود: در این همایش، از صاحبان آثار در بخش‌های سه گانه انتشار کتاب، چاپ مقاله‌های پژوهشی در نشریات بین المللی و برگزیدگان جشنواره‌های علمی و فرهنگی تجلیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز