خبرگزاری کار ایران

به مناسبت با دهه مبارک فجر؛

محفل انس یا قرآن در قمصر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۳۷

به مناسبت دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن جمعه شب یازدهم بهمن ماه در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر گل و گلاب قمصر با حضور قشرهای مختلف مردم این شهر برگزار شد.

ایلنا: به مناسبت دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن جمعه شب یازدهم بهمن ماه در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر قمصر با حضور قشرهای مختلف مردم این شهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، این مراسم که با حضور قاریان ممتار بین المللی و جمعی از مسئولین شهرستان کاشان و شهر قمصر با تلاوت قاری ممتاز شهرستان عطایی آغاز شد، پس از آن گروه تواشیح یاسین به ارایه قطعه‌ای با عنوان «الهی بحق نبیّ الهدی» پرداختند.
در این آیین «پیامبرپور» حافظ کل قرآن و قاری ممتاز کشوری نیز به پرسش حاضران پاسخ گفت و برگزاری دو مسابقه قرآنی و اهدای جوایز به هشت نفر از برندگان از بخش‌های دیگر مراسم بود.
همچنین در این آیین معنوی از پیشکسوتان قرآنی و چهارده ده نفر از جوانان و نوجوانان و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) قمصر نیز تجلیل شد.
محفل انس با قران قمصر به همت کمیته قرآنی ستاد دهه فجرشهرستان کاشان با همکاری: بخشداری، حوزه علمیه ولی عصر(عج)، شورای اسلامی، کانون فرهنگی هنری بقیه ا… الاعظم(عج) قمصر، مجتمع آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج شهید مدرس و الزهرا(س) و مشاوران جوان قمصر، ادارات اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر قمصر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز