خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل خبرداد:

مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکترای علوم قرآن و حدیثدانشگاه پیام نور آران و بیدگل صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۶

شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکترای علوم قرآن و حدیثدانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل را صادر نمود

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل گفت: شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکترای علوم قرآن و حدیثدانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل را صادر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل «رضا رمضانی» رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: پس از دو سال تلاش و پیگیری‌های مستمر و پس از طی مراحل قانونی، شورای گسترش وزارت علوم با درخواست این مرکز مبنی بر پذیرش دانشجو در مقطع دکترای رشته علوم قرآن و حدیث، موافقت و مجوز لازم را صادر نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور در ادامه گفت: صدور مجوز در مقطع دکتری طبق ضوابط خاصی صورت می‌گیرد و سابقه، امکانات، اعضای هیات علمی توانمند، وجود مقطع کار‌شناسی ارشد‌‌ همان رشته از جمله شرایط کسب مجوز می‌باشد که بحمداله این مرکز با سابقه ۲۲ ساله و نیز حضور ۶ نفر عضو هیات علمی با مدرک دکتری و مرتبه دانشیاری و استادیاری از دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه‌های همجوار و وجود مقطع کار‌شناسی ارشد علوم قرآن و حدیثاز سال ۸۸ تاکنون، توانست توسط شورای گسترش وزارت علوم واجد شرایط تشخیص داده شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا برای سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ در این رشته پذیرش دانشجو در این رشته صورت پذیرد.

رضا رمضانی تصریح نمود: در حال حاضر در این مرکز ۵۵۶ نفر در مقطع کار‌شناسی ارشد در ۴ رشته تحصیلی علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات فارسی، اقلیم‌شناسی و فیزیک مشغول به تحصیل هستند و نیز حدود ۱۵۰ نفر در این مقطع دانش آموخته شده‌اند.

وی در پایان گفت: قطعاً بدون همکاری و مساعدت اعضای محترم شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اعضای هیات رئیسه دانشگاه پیام نور و مسئولین استانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان، اخذ این مجوز امکانپذیر نبود که وظیفه دارم از طرف خود، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل از همه این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

لازم بذکر است در حال حاضر حدود ۳۵۰۰ دانشجو در ۴۵ رشته تحصیلی در مقاطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ناپیوسته و کار‌شناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز