خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز شهادت علی ابن موسی الرضا(ع)

مراسم ترحیم والده وزیر امور خارجه کشورمان در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۳

همزمان با سالروز شهادت علی ابن موسی الرضا(ع) مراسم ترحیم و بزرگداشت بانو عفت کاشانی والده محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز گذشته با حضور وی و انبوه مردم دارالمومنین و دارالشهدای شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مسجد حبیب ابن موسی کاشان برگزار شد.

ایلنا: همزمان با سالروز شهادت علی ابن موسی الرضا(ع) مراسم ترحیم و بزرگداشت بانو عفت کاشانی والده محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز گذشته با حضور وی و انبوه مردم دارالمومنین و دارالشهدای شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مسجد حبیب ابن موسی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «ایلنا» در این مراسم که توسط حضرت آیت الله میر سید مجمد یثربی رئیس حوزه علمیه کاشان از ساعت ۱۵ الی ۱۷ روز پنج شنبه دوازدهم دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، پس از قرائت قرآن، مرثیه سرایی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) و سخنرانان به بیان شخصیتی امام رضا(ع) پرداختند.

شایان ذکر است علاوه بر حضور بی‌نظیر امت شهید پرور و ولایتمدار کاشان و آران و بیدگل، نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای، محلوجی وزیر اسبق وزارت صنایع، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، روسای ادارات، نهادهای دولتی، خانواده معظم شهداء، روحانیون، کسبه، بازاریان، اعضای شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستاهای کاشان و آران و بیدگل نیز در این مراسم با شکوه حضور داشتند.

وزیر امورخارجه کشورمان پیش از حضور در مراسم ترحیم والده‌شان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله «عبدالنبی نمازی» در این دیدار درگذشت والده مکرمه آقای ظریف را به وی و خانواده‌اش تسلیت گفت و برای آن‌ها از درگاه خداوند متعال صبر جمیل خواستار شد.

بانو «عفت کاشانی» مادرگرامی آقای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمعه ششم دی ماه به دلیل بیماری در بیمارستان عرفان تهران درگذشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز