خبرگزاری کار ایران

با قهرمانی نوین تک ویدجا؛

مسابقات والیبال جام دوستی بخش برزک خاتمه یافت

کد خبر : ۱۳۲۷۵۳

سومین دوره مسابقات والیبال بخش برزک با عنوان جام دوستی با قهرمانی تیم نوین تک ویدجا پایان یافت.

ایلنا: سومین دوره مسابقات والیبال بخش برزک با عنوان جام دوستی با قهرمانی تیم نوین تک ویدجا پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان سومین دوره مسابقات والیبال جام دوستی بخش برزک با حضور ۶ تیم شهید گمنام برزک، شهدای ازوار، کارتن نوین تک ویدجا، شهید زینعلی ویدوج، جوانان ویدجا و شهیدان میرزایی برزک در سالن امام خامنه‌ای شهر برزک برگزار شد.

بعد از رقابت‌های دور مقدماتی و نیمه‌نهایی دو تیم شهدای ازوار و کارتن نوین تک ویدجا موفق شدند با غلبه بر حریفان خود به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.

دیدارهای نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها که باحضور اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش برزک درکنار تماشاگران پر انرژی تیم هابرگزار شد تیم کارتن نوین تک ویدجا با پیروزی سه بر یک سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب و تیم شهدای ازوار مقام دوم و تیم شهید گمنام برزک مقام سومی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در پایان مراسم مجتبی صادقی برزکی مسوول برگزاری این دوره از مسابقات هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را توسعه ورزش منطقه در کنار دوستی و تفاهم اعلام نمود و تیم‌های برنده با دریافت لوح تقدیر با امضای رییس شورای اسلامی شهر برزک و کاپ قهرمانی از دست مسوولین شهر این دوره از مسابقات را به پایان رساندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز