خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان درگذشت پرورش را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۰۷

آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علی اکبر پرورش درگذشت وی را تسلیت گفت.

ایلنا: آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علی اکبر پرورش درگذشت وی را تسلیت گفت.

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان متن پیام تسلیت آیت الله نمازی که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کارایران(ایلنا) در شهرستان کاشان ارسال شده است به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت استاد مرحوم آقای سید علی اکبر پرورش(رحمة الله علیه) موجب تاسف و تاثر همه یاران انقلاب و امام(رحمة الله علیه) که با چهره انقلابی آن مرحوم قبل و بعد از انقلاب آشنا بودند، شد.

درگذشت این شخصیت مجاهد و یار صدیق انقلاب، امام و رهبری ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای کشور و انقلاب است.

مرحوم استاد پرورش از پیشگامان نهضت حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) و یکی از عناصر موثر در افشاگری علیه رژیم طاغوت و روشنگری نسل جوان آن دوران به حساب می‌آمد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در عرصه‌های مختلف و در عالیترین سطح مسئولیت‌ها در دولت و مجلس نقش موثری ایفا نمود.

درگذشت این شخصیت خستگی ناپذیر را به جامعه انقلابی و مردم شریف اصفهان و شاگردان و ارادتمندان ایشان به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی را خواستار و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر خواهانم.

عبدالنبی نمازی

نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان

شنبه ۲۵ صفر المظفر ۱۴۳۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز