خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان:

تربیت نیروهای ماهرٰ مهاجرت روستائیان را از شتاب می اندازد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۷

نیازسنجی و فرهنگ سازی واقعی جهت تربیت نیروهای ماهر در روستاهاٰ ضمن اشتغال زایی برای آنان ٰ روند شتابان مهاجرت به شهر را متوقف خواهد کرد.

ایلنا: معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: نیازسنجی و فرهنگ سازی واقعی جهت تربیت نیروهای ماهر در روستاهاٰ ضمن اشتغال زایی برای آنانٰ روند مهاجرت به شهر را متوقف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگا " ایلنا " ٰ «آرش اخوان» در حاشیه نشستی با عنوان " اجرایی شدن ماده ۱۹۴ قانون پنجم توسعه مبنی بر اجرای طرح نیازسنجی و آموزش روستاییان در راستای بحثاشتغال و موافقت اجرایی این طرح به صورت پایلوت " در شهرستان کاشان ٰ این اقدام را به عنوان یکی از اهداف اصلی دولت در روستاها به منظور ایجاد اشتغال روستائیان و توقف روند مهاجرت به شهرها عنوان نمود و گفت: دلیل اصلی عدم تحقق برنامه ماندگاری روستائیانٰ نبود اطلاعات کافی درخصوص نیازسنجی واقعی روستائیان بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که این طرح توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور و برای اولین بار به صورت پابلوت در شهرستان کاشان انجام می شود ٰ گفت: اجرای این طرح می تواند مزیت های رشته های مهارتی برای روستائیان را نمایان سازد.

معاون آموزشی اداره کل سازمان فنی و حرفه ای استان اصفهان نبود اشتغال در روستاها را یکی از علل اصلی مهاجرت آنان به شهرها عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز