خبرگزاری کار ایران

در آستانه آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر کاشان؛

اولین نشست مدیران مراکز قامتی و مسئولین ادارات ستاد تسهیلات سفر کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۹

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشکری کاشان از برگزاری اولین نشست مدیران مراکز قامتی و مسئولین ادارات ستاد تسهیلات سفر کاشان خبرداد.

ایلنا: سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشکری کاشان از برگزاری اولین نشست مدیران مراکز قامتی و مسئولین ادارات ستاد تسهیلات سفر کاشان خبرداد.

مهران سرمدیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، ضمن اشاره به ظرفیت بالغ بر ۱۰۵۰ تخت در قالب حدود ۱۷ مرکز اقامتی و پذیرایی شهرستان کاشان از اهمیت موضوع رسیدگی به وضعیت حال حاضر این مراکز و لزوم آماده سازی آن‌ها برای پذیرش میهمانان و گردشگران درسال جدیدخبر داد.

مهران سرمدیان برگزاری این جلسه را با حضور تمامی مدیران مراکز اقامتی و پذایرایی شهرستان، مسئولین و کار‌شناسان محترم ادارات و ارگان‌های ذی ربط از جمله اقداماتی دانست که در راستای ایجاد فضایی امن برای میهمانان نوروزی و بهبود وضعیت خدمات دهی به گردشگران و نیز مرتفع نمودن سایر نیاز‌ها و نواقص موجود واحدهای اقامتی برگزار شد.

وی، ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی لازم جهت انجام مقدمات پذیرش مسافران نوروزی اعلام کرد: این جلسه در محل باغ فین با دو هدف تبیین موارد آئین نامه‌ای و ضوابط مرتبط با تاسیسات گردشگری توسط مسئولین و کار‌شناسان ذی ربط و برنامه ریزی برای نحوه تبلیغات این مراکز و تسهیلاتی که این اداره در قالب بسته‌های پیشنهادی به مدیران واحدهای اقامتی ارائه نمود، تشکیل شد.

سرمدیان، ارائه نظرات و پیشنهادات و سوالات مدیران واحدهای اقامتی و پاسخ گویی توسط مسئولین و کار‌شناسان ادارات اماکن، بهداشت و آتش نشانی را یکی از اهداف دیگر این جلسه دانست و اضافه نمود: ابلاغ مواردی که می‌بایست توسط واحدهای اقامتی رعایت گردد نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

سرمدیان، دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان از برنامه ریزی جهت استقرار راهنمایان نوروزی، تشدید بازرسی هاو آماده سازی ابنیه تاریخی برای ایام نوروز۹۳ نیز خبر داد.

ناصحی‌پور مسئول گردشگری اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشکری کاشان نیز در ادامه از تدوین بسته‌های فرهنگی _ گردشگری ویژه برای تمامی مراکز اقامتی خبرداد.

وی ضمن اشاره به اهمیت مبحثتبلیغات و بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری هدف از تصویب این مصوبه را معرفی اصولی جاذبه‌های گردشگری شهرستان کاشان، کاهش هزینه‌های تبلیغی مراکز و همسان سازی تبلیغات این مراکز دانست.

در این جلسه بر اهمیت رعایت اصول ایمنی، بهداشتی و انتظامی تاسیسات گردشگری تاکید وتمامی مراکز اقامتی ملزم به اخذ و ارائه تائیدیه‌های مذکور شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز