خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا:

حقانیت کشورمان در دنیا به اثبات رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۴

با لطف خداوند متعال و تلاش مجاهدانه دستگاه دیپلماسی ایران باعثشد تا این حقانیت برای کشورمان در دنیا به اثبات برسد.

ایلنا: فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تغییر روابط ایران با دنیا، بهبود شرایط زندگی مردم، رفع مشکلات اقتصادی و رونق صنعت از جمله دستاوردهای موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای است.

«روح الله سلگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل ضمن تبریک موفقیت بسیار بزرگ ایران در مذاکرات هسته‌ای به ملت سرافراز ایران خصوصا خانواده معظم شهداء گفت: هرچند این موفقیت در چهارچوب‌ ام پی تی انجام شده است، ولی تیم مذاکره کننده ایرانی با شجاعت توانسته این حقانیت و موفقیت را از طریق دیپلماسی و نرمش قهرمانانه مد نظر رهبری به‌دست آورد.

سلگی موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای را علیرغم اینکه عده‌ای دنبال انزوای ایران بودند یک حقانیت آشکار برای کشورمان، ادامه راه شهداء و انفلاب اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: به لطف خداوند متعال و تلاش مجاهدانه دستگاه دیپلماسی ایران باعثشد تا این حقانیت برای کشورمان در دنیا به اثبات برسد.

فرماندارشهرستان آران و بیدگل موفقیت ایران دراین نشست را مدیون خون شهداء و به ثمر نشستن مجاهدت‌های شهدای هسته‌ای ایران همچون شهیدان احمدی روشن و احمدی‌ها دانست و گفت: تغییر روابط ایران با دنیا، بهبود شرایط زندگی مردم و رفع مشکلات اقتصادی رونق صنعت از جمله دستاوردهای موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای‌است.

وی تصریح نمود: موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای شرایط جدیدتری را در تحول بین المللی برای کشورمان بوجود خواهد آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز