خبرگزاری کار ایران

تشکیل خانه مدیران در دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۰۹

رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه کاشان، از تشکیل خانه مدیران در این دانشگاه خبر داد.

ایلنا: رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه کاشان، از تشکیل خانه مدیران در این دانشگاه خبر داد.

علی اصغر شیره‌پز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: در راستای تقویت مشارکت و هماهنگی دانشگاه با سازمان‌ها و نهاد‌های خصوصی و دولتی و اجرای ماده ۱۶۸ سیاست‌های اجرایی برنامه اول دانشگاه، خانه مدیران در این دانشگاه تشکیل می‌شود.

وی، ارتقای توانمندی‌های سازمان‌های دولتی و عمومی، شرکت‌ها و بنگاههای اقتصادی، تامین و رفع نیازهای مشترک بنگاههای اقتصادی برای ایفای نقش سازنده و مستمرشان در عرصه رقابت ملی و بین المللی و کاربردی نمودن پژوهش‌ها را از جمله ماموریت‌ها و اهداف این خانه ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد این خانه، توانایی مدیران بنگاههای اقتصادی در بکارگیری شیوه‌های نوین مدیریتی، توانایی کارکنان برای تبدیل آن‌ها به کارکنان دانشی و تعاملات بین بنگاه‌ها ارتقاء می‌یابد.

وی اظهار داشت: خانه مدیران مجموعه‌ای است که سرمایه آن از محل سرمایه گذاری بنگاههای اقتصادی و با مشارکت اشخاص حقوقی که به نوعی در چرخه تولید و توزیع، واردات، صادرات و تولید محصول فعالیت می‌کنند تشکیل می‌شود.

وی، دانشگاه کاشان، بنگاههای تولیدی محصول یا خدمات،، تشکل‌های نمایندگی و یا مشتریان کلان محصول و خدمات، تشکل‌های صاحبان بنگاه‌های اقتصادی، تشکل‌های صنفی و تشکل‌های حمایت از مصرف کنندگان را از اعضای خانه مدیران دانشگاه کاشان برشمرد.

شیره‌پز افزود: با بهره گیری از فناوری‌های نوین، عرصه‌های فعالیت خانه مدیران بر محورهای پژوهش، آموزش، مشاوره و نوآوری خواهد بود.

وی، اجرای طرح پایش واحد‌های اقتصادی برای شناسایی توانایی‌ها و امکانات موجود در واحدهای اقتصادی منطقه کاشان برای ایجاد پیوند بین امکانات و منابع دانشگاه با واحدهای اقتصادی منطقه، شناسایی هیات علمی، متخصصان و مشاوران در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی، ارایه آموزش‌های کوتاه مدت و درازمدت در قالب برگزاری سمینار‌ها و کارگاه‌های تخصصی آموزشی و جذب پژوهش‌های تقاضا محور را از جمله وظایف خانه برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز