خبرگزاری کار ایران

قرعه کشی مسابقات فوتسال یادواره ۷ مهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۶

در آئینی با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین شهردار و معاون اداری مالی شهرداری و عضو شورای شهر کاشان تکلیف قرعه کشی مسابقات فوتسال یادواره ۷ مهر مشخص شد.

ایلنا: در آئینی با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین شهردار و معاون اداری مالی شهرداری و عضو شورای شهر کاشان تکلیف قرعه کشی مسابقات فوتسال یادواره ۷ مهر مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان در این قرعه کشی که با حضور سرپرستان، مربیان و بازیکنان تیمهای فوتسال کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرهای اصفهان، تبریز، تهران، همدان، مشهد، قم، یزد و کاشان بعنوان میزبان مسابقات همراه بود، در ‌‌نهایت تیمهای کاشان، قم، تبریز و اصفهان در گروه یک و یزد، مشهد، همدان و تهران در گروه دو قرار گرفتند.

بدین ترتیب در روز اول مسابقات(۲۷ مهر) کارکنان سازمان آتش نشانی کاشان باهمکاران اصفهانی خود برگزار کننده داربی هم استانی‌ها خواهند بود و از همین گروه(گروه یک) قمی‌ها به مصاف همکاران تبریزی خود خواهند رفت. در دیگر دیدارهای روز اول تیم یزد، تهران از گروه دو به مصاف هم می‌روند و از همین گروه تیم مشهد به ملاقات تیم همدان می‌رود. در بعدازظهر همین روز(۲۷ مهر) کاشانی‌ها به ملاقات، تبریزی‌ها می‌روند و سپس از همین گروه قم با نماینده اصفهان دیدار می‌کند. از گروه دو نیز نماینده یزد با همدان دیدار می‌کند و سپس در آخرین بازی این روز مشهدی‌ها به ملاقات تهرانی‌ها می‌روند. روز یکشنبه ۲۸ مهرماه هم با برگزاری ۴ بازی دور سوم مسابقات به پایان می‌رسد.

گفتنی است پیش از انجام مراسم قرعه کشی چایچی(مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان) مدرس‌زاده(شهردار) و مجدالاشرافی(معاون اداری، مالی شهرداری کاشان) در سخنانی کوتاه مقدم ۷ تیم می‌ه‌مان مسابقات را به شهرستان کاشان گرامی داشتند و سپس با اهدای جوایزی از خانواده ملی پوشان کاشانی تیم ملی والیبال(غفور) و فوتبال(حاج صفی) تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز