خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل خبرداد:

کشف و ضبط یک تن چوب قاچاق از متخلفین در جاده کاشان – فخره

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۸

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل از کشف و ضبط یک تن چوب قاچاق از متخلفین در جاده کاشان – فخره توسط نیروهای این اداره و کلانتری ابوزیدآباد خبرداد.

ایلنا: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل از کشف و ضبط یک تن چوب قاچاق از متخلفین در جاده کاشان – فخره توسط نیروهای این اداره و کلانتری ابوزیدآباد خبرداد.

«ابوالفضل معینی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر گفت: با همکاری نیروهای پرتلاش و زحمت کش کلانتری ابوزیدآباد یک تن چوب درخت تاغ از متخلفین کشف و ضبط شد.

وی گفت: متخلفین با قطع ۷۵ اصله درخت تاغ اعم از سبز و خشک و اقدام به حمل آن در جاده کاشان – فخره دستگیر و به مقر نیروی انتظامی منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای ماده ۴۳ فصل جرائم و مجازاتهای قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع که به موضوع بریدن و ریشه کن کردن بوته‌ها و خار‌ها و درختچه‌های بیابانی و کویری و کوهستانی در مناطق کویری و بیابانی ممنوع و متخلف به حبس تکدیری و پرداخت غرامت محکوم خواهد شد و همچنین ماده ۴۸ همین فصل از قانون، حمل چوب و هیزم و ذغال در تمام نقاط کشور بدون مجوز حمل از سازمان جنگلبانی ممنوع است و مرتکب طبق قانون مجازات مرتکبین قاچاق تعقیب و مجازات خواهد شد اشاره دارد، نیروهای یگان حفاظت شهرستان با همکاری واحد حقوقی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و نیروی انتظامی اقدام به دستگیری متخلفین نموده‌اند.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل با اجرای پروژه‌های بیابانزدایی اقدام به ایجاد ۱۲۰ هزار هکتار جنگل‌های دست کاشت تاغ به منظور تثبیت شن‌های روان در منطقه نموده که مسئولین و عموم مردم باید در حفظ و نگهداری این میراثگرانب‌ها اهتمام ورزیده و دست سودجویان و متخلفین قاچاق چوب را از این عرصه‌ها کوتاه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز