خبرگزاری کار ایران

مدیرآموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان:

صدور ۱۹۸ گواهینامه پایان دوره آموزش تخصصی ایمنی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۴

مدیرآموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از صدور ۱۹۸ گواهینامه پایان دوره آموزش تخصصی ایمنی در این سازمان خبر داد.

ایلنا: مدیرآموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از صدور ۱۹۸ گواهینامه پایان دوره آموزش تخصصی ایمنی در این سازمان خبر داد.

محمدرضا گلزار در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل، داوطلبان آزاد و نیز نیروهای خارج از سازمان جزو اموری است که این حوزه به عنوان یکی از بخش‌های حساس و اثرگذار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، به عهده دارد.

گلزار از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده برای پرسنل سازمان را دوره‌های آموزشی تخصصی آواربرداری، صعود و فرود و کار در ارتفاع، کاربری بالابر هیدرولیکی، خطرات ناشی از گاز CNG، LPG در خودروهای دوگانه سوز و آشنایی با نحوه قطعات سازه‌ای آن‌ها در خودرو‌ها و کار با سیستم ست چاه را نام برد. وی همچنین اهداف آموزش در سازمان را، افزایش توان مهارتی و تخصصی کارکنان و هماهنگی در انجام امور، تقویت روحیه و بهبود روابط انسانی و ایجاد فضای کاری مناسب، کاهش رفتارهای ناهنجار شغلی و ایجاد رضایت شغلی، شکوفا کردن استعداد‌ها و خلاقیت کارکنان، ایجاد زمینه‌های موفقیت کارکنان در امور شغلی، اجتماعی و خصوصی، تشکیل پرونده آموزشی و علمی برای هر یک از کارکنان، تقلیل حوادثو سوانح کاری و توسعه بهداشت حرفه‌ای، کاهش استهلاک و هزینه نگهداری تجهیزات و انجام خدمات، افزایش آمادگی علمی و مهارتی کارکنان متناسب با تکنولوژی روز برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز