خبرگزاری کار ایران

دانش آموزان کاشان، از خیرین مدرسه ساز تجلیل کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۹۴

آثار عمل نیک همه نیکوکاران، به اعتبار کلام الهی، زینت زندگی دنیا است و مایه عزت آن‌ها در آخرت خواهد شد.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: آثار عمل نیک همه نیکوکاران، به اعتبار کلام الهی، زینت زندگی دنیا است و مایه عزت آن‌ها در آخرت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «حسین حنطه» در آیین تجلیل دانش آموزان کاشان، از خیرین مدرسه ساز در دبیرستان فاطمه زهرا(س) این شهر افزود: اگر کمک‌های خداپسندانه نیکوکاران برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی نبود، دانش آموزان، در فضاهایی نامناسب درس می‌خواندند.

وی تصریح کرد: دولت با هزینه‌ای معادل ۴۰ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تخریب و بازسازی بیش از ۱۳۵ کلاس درس در شهرستان کاشان ساخته شده اما نباید نیک اندیشی خیرین مدرسه ساز را نادیده گرفت.

وی تاکید کرد: خیرین مدرسه‌ساز، عمل نیک و نام جاودانشان در قالب مدرسه، ورزشگاه و نمازخانه برای نسل‌ها باقی خواهد ماند و من به نیابت از ۷۰ هزار نفر جامعه تعلیم و تربیت شهرستان کاشان از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیر آموزش و پرورش کاشان اظهار داشت: بنا به وعده خداوند متعال، رضایت الهی و عزتمندی در بهشت، بزرگ‌ترین ارزش برای نیکوکاران است و این قبیل جلسات دعوتی است برای آن‌ها که توان و بضاعتی دارند تا در امر مدرسه سازی به هر میزان که می‌توانند، سهیم شوند.

وی با اشاره به تجلیل دانش آموزان از آقایان «جواد شعبانی» و اصغر ریاضی گفت: هرچند هر دو نیکوکار، آثار نیک زیادی به یادگار گذاشته‌اند، اما، خواست خدا بود که اثری به برکت نام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علی‌ها) توسط این دو بزرگوار ساخته شود.

در این آیین، دانش آموزان دبیرستان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کاشان از آقایان جواد شعبانی و اصغر ریاضی «برای ساخت مجموعه فرهنگی، مذهبی این دبیرستان تجلیل کردند.

مجموعه فرهنگی، مذهبی دبیرستان فاطمه زهرا سلام اله علی‌ها، در دو طبقه و در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توسط آقایان جواد شعبانی و اصغر ریاضی ساخته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز