خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر برزک خبر داد:

سرپرست شهرداری برزک انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۸۲

پس از اجماع اعضای شورای شهر، حسین عبدی برزکی بعنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

آیلنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر برزک گفت: پس از اجماع اعضای شورای شهر، حسین عبدی برزکی بعنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان «عبدالمجید رفیعی برزکی» در گفتگو با خبرنگاران افزود: شورای اسلامی شهر برزک در اولین جلسه رسمی به اتفاق آراء مهندس حیدری، شهردار سابق را جهت تصدی مسئولیت شهرداری انتخاب و به استانداری معرفی کرده بود.

وی افزود: در حالی که شورا و شهرداری منتظر حکم وی از طرف استانداری بود بعد از گذشت ۱۸ روز فعالیت در برزک با حکم تصدی مسئولیت شهرداری سفید شهر وی مواجه شد.

رفیعی در تشریح چگونگی این انتخاب گفت: شورا قبل از به دست گرفتن مسئولیت و بر اساس یک مکانیزم کاملاً علمی به گزینه‌های محدودی دست یافت که با احترام به نظر امام جمعه محترم، بزرگان و معتمدین شهری دست به انتخاب وی زد و انتظار می‌رفت مهندس حیدری در پاسخ به این اعتماد خدمات ارزنده‌ای برای شهروندان برزکی ارائه نماید.

عضو شورای برزک افزود: شورا علاقمند بود با توجه به تجربیات وی در برزک از خدمات ایشان در چهار سال پیش رو استفاده نماید.

رفیعی با بیان اینکه کار در شهرهای تازه تأسیس و کوچک به مراتب سخت‌تر از شهرهای بزرگ و باسابقه است یادآور شد: برای رسیدن به شهری پیشرو و توسعه یافته نیاز به تحمل و سعه صدر مردم و مسئولین است تا شورا به دور از جنجال و بحث‌های حاشیه‌ای اقدام به برنامه ریزی و تلاش برای به فعلیت درآمدن آن بنماید.

این عضو شورای برزک تصریح کرد: بزرک از قابلیت‌های بالقوه بسیاری برخوردار است که تنها در سایه آرامش، همدلی و اتحاد محقق خواهد شد.

سخنگوی شورای برزک ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس حیدری شهردار سابق برزک گفت: تحمل، سعه صدر، صداقت همراه با تعهد لازمه موفقیت در عرصه مدیریت شهری است که امیدواریم همگی مزین به آن بوده تا در یوم تبلی السرائر روسفید شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز