خبرگزاری کار ایران

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل:

سپاه مانند شمشیری است که قبضه آن در دست ولایت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۴۱

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در دیدار با امام جمعه آران و بیدگل گفت: سپاه مانند شمشیری است که قبضه آن در دست ولایت است.

ایلنا: فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در دیدار با امام جمعه آران و بیدگل گفت: سپاه مانند شمشیری است که قبضه آن در دست ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام گرفته بود، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ناحیه مقاومت بسیج، هفته دفاع مقدس را تبریک گفته و علت تبریک گفتن خود را به دلیل تجلیل از ایثارگری و رشادت‌های ملت مظلوم به پاخاسته در دوران دفاع مقدس دانستند.

حجت الاسلام سید محمد موسوی سپاه را ستون خیمه و استوانه محکم نظام اسلامی دانستند و به نقش سپاه قبل از جنگ، بعد از جنگ و در حین جنگ و به قانون اساسی و وظیفه سپاه را حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمردند.

وی گفت: فتنه‌هایی که بعد از انقلاب برای نظام اتفاق افتاد، توسط سپاه شناسایی و خنثی شد.

حجت الاسلام موسوی به جریان‌های برانداز بعد از هر انقلابی اشاره نمود و گفت: بعد از هر انقلاب جریانهایی در جهت براندازی انقلاب‌های فعالیت می‌کنند تا نظام‌های مردمی را براندازند مانند انقلاب مردم مصر که مصادره گردید لکن در ایران سپاه توانست با تمامی جریانهای برانداز مبارزه کرده و آن‌ها را شناسایی و نابود کرد.

وی همچنین به زمان دفاع مقدس که بار عظیم جنک بردوش سپاه بود اشاره کرد وگفت: طرح ریزی عملیات، شناسایی، لجستیکی، … بعد از جنگ هم سپاه در سازندگی فعال بود.

امام جمعه آران و بیدگل به سخنان رهبری در جمع فرماندهان سپاه و نکات برجسته و قابل تامل ایشان در وصف سپاه اشاره نمود.

وی تصریح نمود: بزرگ‌ترین افتخار سپاه خدمت و سرباز ولایت فقیه که‌‌‌ همان سرباز امام زمان(عج) در حالی که نیروهای مسلح جهان در اختیار قدرت‌های مستکبر و شیاطین است.

موسوی به عقب نشینی آمریکا در قضیه سوریه و نقش ایران در این موضوع اشاره و بیان نمود که عقب نشینی کشورهای غربی از موضع جنگ سوریه بخاطر عظمت قدرت ایران اسلامی و نفوذ آن در منطقه است.

وی بر متوقف کردن توطئه‌های صهیونیسم با چند موشک فجر ایران اشاره کرد وگفت: ایران موشک‌های فوق پیشرفته قدر و… را در اختیار داردکه می‌تواند به جنگ سایبری سپاه با آمریکا و شکار ۲ فروند پهباد آمریکایی برود.

موسوی تصریح نمود: تجربه جنگی سپاه باعثترس آمریکا از نظام ایران است.

در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل هدف از این دیدار را تجدید بیعت با امام راحل(ره) آمادگی مجدد جهت پاسداری انقلاب اسلامی و دستآوردهای آن اسلام و در ادامه اظهار نمود سپاه همانند شمشیری است که قبضه آن در دست ولایت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز