خبرگزاری کار ایران

با حضور اساتید دانشگاه در حوزه شعر؛

ششمین همایش شعر «نجوای پاییز» در آران و بیدگل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۶

ششمین همایش شعر «نجوای پاییز» با حضور یکی از اساتید برجسته دانشگاه در حوزه شعر و جمعی از اساتید دانشگاه، ادب دوستان و شاعران در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل برگزار می‌شود.

ایلنا: ششمین همایش شعر «نجوای پاییز» با حضور یکی از اساتید دانشگاه در حوزه شعر و جمعی از اساتید دانشگاه، ادب دوستان و شاعران در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر گفت: ششمین همایش نجوای پاییز ویژه دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های شهرستان آران و بیدگل و کاشان در دو بخش ویژه غدیر و بخش آزاد با فراخوان شعر برگزار می‌شود.

اعظم بیدگلی‌زاده، هدف از برگزاری این همایش را اعتلای سطح فرهنگ و ادب، ایجاد انگیزه در بین شاعران دانشگاه‌ها و فراهم آوردن فرصت مناسبی برای هم اندیشی و تعامل شاعران با یکدیگر ذکر کرد و افزود: در پایان این همایش به آثار بر‌تر در هربخش جوایزی اهدا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل به آدرس www. ab. isfpnu. ac. ir مراجعه نموده و یا آثار خود را از تاریخ ۱۰ تا ۲۵ مهر ماه به دبیرخانه این همایش به آدرس شهرستان آران و بیدگل – بلوار دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل ارسال نمایند.

این همایش توسط گروه فرهنگی گفتمان دانشگاه پیام نور و با همکاری فرمانداری، شهرداری و اداره آموزش و پرورش شهرستان آران وبیدگل هشتم آبان ماه، در دانشگاه پیام نور مرکز آران وبیدگل برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز