خبرگزاری کار ایران

اصلاحات در قوانین کسب و کار تا پایان دولت به نتیجه می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۲۶۳

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اظهار امیدواری کرد که اصلاحات در قوانین کسب و کار تا پایان دولت به نتیجه برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار، غلامحسین شافعی (رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران) تصریح کرد: اقدام متفاوت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه همکاران ایشان در شناسایی اولویت‌های فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار در بهبود و رونق فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی بسیار موثر است. 

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست افزود: اصلاح مسیر حرکت و نگاه و ایجاد اعتماد مهمترین مسئلهای است که میتواند اهداف را محقق کند. 

شافعی، موضوعات مطرح شده در این نشست پیرامون بهبود فضای کسب و کار را بسیار مهم خواند و گفت: این موضوعات اثر گذاری بالایی در محیط کسب و کار دارد و میتواند محور پیگیری‌ها و توافق دوطرف قرار گیرد. 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: اگر قرار باشد یک کار ماندگار انجام و اصلاحاتی در روندهای گذشته اعمال شود، باید بتوانیم فضای کسب و کار را در این شرایط تسهیل کنیم.  

شافعی در دیدار با شریعتمداری اظهار امیدواری کرد؛ اصلاحات اجرائی تا پایان دولت به نتیجه برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز