خبرگزاری کار ایران

گام مهم موسسه "صندوق بازنشستگی فولاد" در شفاف‌سازی

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۰۵

به منظور افزایش شفافیت به عنوان شعار محوری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه هوشـمند داشـبورد مدیریتی صندوق بازنشستگی فولاد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمـومی صنـدوق بازنشسـتگی فولاد، سامانه هوشـمند داشـبورد مدیریتی صندوق بازنشستگی فولاد که به منـظور ارائه اطلاعـات به‌روز و برخــط از کلـیه آمارهای مربوط به شرکت‌های تابعه و صندوق راه‌اندازی شده، چشم‌انداز مناسبی از شفـافیت و سلامت مالی و اداری را در صنـدوق فولاد ترسیم خواهـد نمود. استــقرار این سیــســتم منجر به توسـعه بســتـرهای شفــاف مالی و اقتصادی در صندوق و زیرمجموعه‌های آن خواهد شد.

داشبورد مدیریتی صنـدوق قابلیت نظارت چند بعدی بر عملیات صنــدوق و شـرکت‌های تابعه را خواهـد داشـت که ازجمــله می‌توان به ارائه “عملــکرد تولـید”، “پرتــفوی ســهام” و “فــروش” شــرکت‌های تابعـه و همــچنــین “آمـار به‌روز بازنشستگان و مشارکین” و خدمات ارائه شده به ذینـفـعان و “منـابع و مصــارف” صنــدوق در فاز نخـــست اشاره نمود.

باتوجه به زیرساخت‌های موجود در سامانه شفـاف‌سازی مزبور و لزوم گسـترش ابعاد حاکــمیت شرکتی، امکان نظارت مناسب بر شرکت‌های صندوق فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز