خبرگزاری کار ایران

بازدید مشاور ارشد وزیر کار از کارخانه ماشین‌سازی تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۸۹۲

مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل امور استانهای این وزارتخانه، از کارخانه ماشین‌سازی تبریز بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، «سیدضیا الدین شجاعی برهان»، مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی در سفری به تبریز از کارخانه ماشین سازی، بازدید کرد. «محسن دلبری»، مدیرکل امور استانهای این وزارتخانه هم وی را در این بازدید همراهی کرد. 

شجاعی برهان، در حاشیه این بازدید به ایلنا گفت: «بنا به درخواست و تاکید استاندار امروز بازدیدی از کارخانه ماشین‌سازی داشتیم. هیئتی اعم از مدیر کل امور استانهای وزارتخانه، تشکل‌های کارگری، مدیران و معاونان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیشکسوتان کارگری و کارفرمایی نیز همراهی کردند.

وی گفت: «کارخانه ماشین‌سازی تبریز، عزت و آبروی این منطقه است. همواره این کارخانه دارای آوازه در سطح جهان بوده است. مردم تبریز دارای تعصب و غیرت ویژهای بر روی این کارخانه هستند.» 

شجاعی برهان افزود: «متاسفانه در مقطعی این کارخانه دچار مشکلاتی شد که دغدغه جدی و اساسی برای کارکنانش بوجود آمد و همه نگران شدند و می‌پرسیدند که چرا قطب مهم صنعتی با مشکلات مالی و عدم پرداخت دستمزد کارکنانش مواجه شده است؟» 

وی مطرح کرد: «از زمانی که این مجموعه به «صندوق بازنشستگی فولاد ایران» بازگشت، تحولات و جهش‌های بسیار خوبی به وجود آمدند. در راستای شعار جوانگرایی، فردی جوان و خلاق به نام آقای «فرجزاده» برای مدیریت آن منصوب شد. وی منشا تحولات بزرگی شد.»

مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی افزود: «در حال حاضر شاهد پرداخت به روز مزد و مزایا کارکنان، افزایش۱۹۰ درصدی فروش، افزایش ۵۳ درصدی تولید و کاهش ۵۴ درصدی زیان مجموعه هستیم. تمام بدهی شرکت به بانک‌ها پرداخت شده و فاقد بدهی به سیستم بانکی است. در بازدیدی که امروز داشتم شادابی و انگیزه را در بین کارگران دیدم.» 

وی افزود: «اکنون آرامش به این مجموعه برگشته و در راستای شعار سال اقداماتی صورت گرفته که قابل تقدیر است و امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر متولیان امر این کارخانه به نقطه اوج بهره‌مندی از توانمندی‌های خود برسد.» 

شجاعی برهان در پایان خاطرنشان کرد: «آقای استاندار هم در دیدار امروز از عملکرد صندوق بازنشستگی فولاد و‌تیم مدیریتی ماشین‌سازی ابراز رضایت کردند.» 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز