خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در بیمه اجتماعی زنان

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۸۲

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد، این استان را پیشرو در بیمه اجتماعی زنان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی کریمی با اشاره به اینکه زنان روستایی، چه آنها که در بخش کشاورزی و دامپروری کار می‌کنند و چه کسانی که در حوزه‌هایی مانند صنایع دستی فعالیت دارند، جزء جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی روستاییان هستند، گفت: یک سوم زنانی که در جامعه هدف ما بوده‌اند، جذب صندوق شده‌اند و با فعالیت‌هایی که صورت می‌دهیم به سمت جذب صددرصدی پیش می‌رویم. استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جذب زنان روستایی به منظور استفاده از بیمه اجتماعی پیشرو است.

او همچنین با بیان اینکه افزایش شمار بیمه‌شدگان منوط به تبلیغات چهره به چهره، مستقیم و برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مختلف است، عنوان کرد: شیوع کرونا دست ما را در این زمینه بسته است. خوشبختانه قبل از شیوع این بیماری بسترهای خدمات غیرحضوری فراهم‌ شد اما واقعیت این است که این خدمات بیشتر در زمینه تمدید حق بیمه‌ها کاربرد دارد.

کریمی تصریح کرد: برای جذب یک نفر از میان جامعه هدف فعالیت میدانی لازم است. ما در کهگیلویه و بویراحمد قبلا با برپایی میزهای خدمت در روستاهای مختلف به معرفی خدمات می‌پرداختیم اما با شیوع کرونا محدودیت‌هایی به وجود آمده است.

او با تاکید بر ادامه فعالیت تبلیغی در راستای معرفی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گفت: افزایش بارش‌ها این امیدواری را به وجود آورده که تولیدات کشاورزی افزایش یافته و معیشت کشاورزان بهبود یابد. در این صورت استقبال از بیمه نیز افزایش می‌یابد. سال زراعی اول مهر تمام می‌شود و آن وقت مشخص می‌شود که برداشت و فروش کشاورزی چقدر بوده و چقدر معیشت کشاورزان بهتر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز