خبرگزاری کار ایران

وعده پرداخت مطالبات کارگران شهرداری سی سخت عملی نشد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۳۱۳

در حالی که قرار بود بخشی از مطالبات مزدی تعدادی از کارگران شهرداری سی سخت از روز سه‌شنبه (سوم تیرماه) پرداخت شود و به‌رغم وعده‌های مسئولان، این پرداختی انجام نشد.

جمعی از کارگران شهرداری سی سخت در استان کهکیلویه وبویر احمد در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت مطالبات مزدی خود خبر دادند.

این کارگران که گفته شده تعداد آنها حدود ۸۰ نفر است، گفتند: مهمترین موضوع در شهرداری سی سخت که باعث تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شده است، مربوط به شکایت چند نفر از طلبکاران مالی شهرداری می‌شود که  حساب‌های مالی شهرداری را مسدود کرده بودند و از قرار معلوم بخشی از این مشکلات در روزهای گذشته برطرف شده است.

کارگران اظهار داشتند: با پیگیری این موضوع از سوی کارگران، کارفرما وعده کرده بود در صورت باز شدن حساب‌های شهرداری دو ماه حقوق مربوط به اردیبهشت و خرداد کارگران را پرداخت می‌کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

به گفته آنها؛ شهردار تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات کارگران انجام می‌دهد اما این بدهی‌ها مربوط به سالهای گذشته و زمانی است که مسئولان وقت آن را به‌صورت جدی پیگیری نکرده بوند و امروز تبعات آن متوجه کارگران و موجب مسدود شدن حساب‌های مالی شهرداری شده است.

کارگران درباره مطالبات خود تصریح کردند: در حال حاضر کارگران شهرداری سی سخت با احتساب تیر ماه حدود ۸ ماه مطالبات معوقه دارند که این موضوع آنها را در شرایط سخت مالی قرار داده است.

براساس ادعای کارگران، شهرداری سی سخت هنوز معوقات مزدی آنها را نپرداخته‌ است.

کارگران شهرداری  سی سخت گفتند: بارها برای دریافت مطالبات خود به دفتر شهردار و شورای شهر سی سخت مراجعه کرده‌ایم، اما تاکنون پاسخ روشنی نگرفته‌ایم و علارغم وعده‌های داده شده از سوی مسئولان مشخص نیست چه زمانی قرار است شهرداری، مطالبات ما را پرداخت کنند.

کارگران شهرداری سی سخت تاکید کردند: مطالبات مزدی ما از آبان ماه سال گذشته پرداخت نشده و حال که در روزهای میانی تیر ماه هستیم، فقط یک ماه حقوق آبان ماه خود را در تعطیلات نوروز سال جاری دریافت کرده‌ایم و در مورد سایر مطالبات مزدی‌مان شاهد اتفاق خاصی نبوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز