خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی مجدد ۱۷ طرح تعطیل شده در کشور در راستای رفع بیکاری جوانان/ شناسایی علل تعطیلی واحد‌های تولیدی

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۶۲۷

رییس کل دادگستری استان لرستان بر لزوم شناسایی علل تعطیلی واحد‌های تولیدی جهت رفع موانع تولید تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد رزم در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت لرستان اظهار داشت: در راستای حمایت قضایی و حقوقی از سرمایه گذاری و در اجرای دستورالعمل ستاد اقتصاد مقاومتی استان، همچنین توجه و تقویت منابع و استعداد‌های داخلی کشور و استان و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و در اجرای تاکیدات رییس قوه قضاییه آیت الله رئیسی و در حمایت از سرمایهگذاری، بازدیدی از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا که در سهرسته دامپروری، کشاورزی و گردشگری به استعداد ۱۹۰۰ هکتار فعال است، انجام شد.

وی تصریح کرد: تاکنون در این مجتمع برای ۱۲۰۰ نفر ایجاد اشتغال شده است و با تکمیل طرح در آینده تعداد ۲۵۰۰ شغل مستقیم و ۱۰ هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان لرستان با تاکید بر اینکه وظیفه ما حمایت از سرمایهگذاری در راستای رفع بیکاری جوانان است، افزود: در کل کشور تفاهم نامه‌ای بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و معاون اول رئیس جمهور، برای راه‌اندازی مجدد و حمایت از ۱۷ طرح تعطیل شده در کشور منعقد شده است.

رزم خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵ طرح متعلق به استان لرستان است که شامل کارخانه فولاد سازی، ماشین سازی لرستان، چرم و پوست و سیمان خرم آباد می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و شناسایی علل تعطیلی این واحد‌های تولیدی، راهکار‌های مناسب در جهت رفع موانع تولید و فعالسازی آن‌ها ارائه گردد.

وی گفت: ما وظیفه داریم از سرمایه گذاری حمایت کنیم و با تقویت کارخانجات و واحد‌های تولیدی می‌توان بیکاری را مهار کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز