خبرگزاری کار ایران

اعتصاب در پی ابتلای ۴ کارگر یک شعبه مک‌دونالد به کرونا/ آزمایش کرونای یک نوزاد ۱۰ ماهه در بین خانواده کارگران نیز مثبت بود

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۸۵

پس از اعتصاب کارگران مک‌دونالد در ۲۰ شهر در سراسر آمریکا، مجدداً در اوکلند اعتصاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از لس‌آنجلس تایمز، پس از اینکه حداقل چهار کارگر و خانواده‌ آنها به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شدند، کارگران مک دونالد در اوکلند روز گذشته اعتصاب کردند.

۲۲ کارگر مک‌دونالد در خیابان تلگراف روز سه‌شنبه حاضر به کار نشدند و خواستار اجرای دو هفته‌ای قرنطینه با حقوق و ضدعفونی رستوران و تخصیص تجهیزات مراقبت بهداشتی شدند.

آنها در بیانیه‌ای گفتند: مک دونالد با ما مانند سگ رفتار می‌کند؛ ما نمی‌خواهیم به خاطر همبرگرهای آنها بمیریم، بنابراین اعتصاب می‌کنیم تا از خود، خانواده‌ها و جامعه محافظت کنیم.

حداقل چهار کارگر در هفته گذشته به COVID-۱۹ مبتلا شدند. حداقل سه نفر دیگر، از جمله یک کارگر باردار، علائم ویروس را داشته است. در بین اعضای خانواده کارگران مبتلا شده، آزمایش کرونای یک نوزاد ۱۰ ماهه، نیز مثبت بوده است.

 هنگامی که یکی از کارگران از مدیر خواسته بود فروشگاه را برای ضدعفونی کردن تعطیل کند، مدیر گفته است که این به معنای از دست دادن مشتری است. به کارگران گفته شد که رستوران روز دوشنبه کاملاً تعطیل خواهد بود  اما کارگران آن روز هنوز کار می‌کردند.

اعتصاب سه شنبه در اوکلند یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که آشپزها و صندوق‌داران مک‌دونالد در ۲۰ شهر در سراسر کشور اعتصاب کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز