خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

حدود ۹۸ درصد آموزش در استان خوزستان انجام شده است/ انتقاد از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی برخی مردم

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۷۱۹

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: تاکنون حدود ۹۸ درصد از آموزش از طریق رسانه ملی، شبکه شاد و بسته آموزشی انجام شده است، همچنین۹۰ درصد از دانش آموزان نیز به شبکه شاد پیوسته‌اند.

"کوروش مودت" مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره به تعویق افتادن بازگشایی مدارس این استان توضیح داد: قرار شد که از روز شنبه ۲۷ خرداد تا پایان هفته تعطیلی مدارس در استان خوزستان ادامه یابد.گرچه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که بازگشایی مدارس از ۲۷ خرداد در سراسر کشور انجام خواهد شد، اما با توجه به وضعیت خوزستان و افزایش آمار ابتلا یه کرونا در برخی از شهرها، استاندار اعلام کرد، بازگشایی مدارس یک هفته به تعویق بیافتد.

وی ادامه داد: مدارس استان‌های کشور از ۲۷ خرداد بازگشایی خواهند شد، اما مدارس استان ما تا یک هفته تعطیل دیگر هستند. برای هفته بعد از آن، در همان زمان تصمیم‌گیری خواهد شد. همانطور که می‌دانید شرکت در کلاس‌ها اختیاری است و تنها جهت رفع اشکال برای دانش آموزانی است که از آموزش‌های شبکه شاد و رسانه ملی جا مانده‌اند..

وی با اشاره به وضعیت استان خوزستان گفت: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. آنها نباید در تجمعات باشند، ولی متاسفانه یک عده رعایت نمی‌کنند و رفتارهای پرخطر دارند از این رو استاندار خوزستان دستور به تعویق افتادن بازگشایی مدارس را داد.

مودت افزود: برای این یک هفته تعویق با وزارت آموزش و پرورش هماهنگ کردیم و چون ستاد مقابله با کرونا استان این تصمیم را گرفته، لازم الاجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: در نظر گرفتن یک هفته جبرانی در پایان ترم منوط به این است که شورای مدرسه که شامل نماینده معلمان، والدین و مدیران است چه تصمیمی بگیرند، آنها باید بررسی کنند که آیا ادامه آموزش ضرورت دارد یا خیر؟ لازم به ذکر است این امکان برای دانش‌آموزانی است که از آموزش جا مانده‌اند. 

وی خاطر نشان کرد: در استان خوزستان آموزش هم از طریق تلویزیون و هم توسط شبکه شاد دنبال شد. از طرفی برخی معلمان به شکل حضوری به مناطق محروم رفتند و در میان دانش‌آموزان محروم  بسته آموزشی توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پاسخ به این سوال که تاکنون چند درصد از آموزش در استان خوزستان انجام شده است؟ گفت: تاکنون حدود ۹۸ درصد از آموزش از طریق رسانه ملی، شبکه شاد و بسته آموزشی انجام شده است. همچنین۹۰ درصد از دانش آموزان نیز به شبکه شاد پیوسته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز