خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی:

هیچ نظامی به جز ولایت فقیه نمی‌تواند اهداف کارگران را محقق کند/ سیاست یک بام و دو هوا در موضوع همسان‌سازی‌‌ها مورد قبول بازنشستگان نیست

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۶۲۴

صادقی گفت: ما پایبند به اصول انقلاب و اهداف جامعه کارگری هستیم و این را قاطع اعلام می کنیم. دستاوردهای انقلاب و تعهد به نظام و انقلاب را باید مدنظر قرار داد چراکه تنها در سایه نظام است که می‌توانیم اهداف کارگری را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی (معاون دبیرکل خانه کارگر) در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) که همزمان به صورت مجازی از صفحه اینستاگرام خانه کارگر پخش شد، گفت: درود می‌فرستم به حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری که همواره مهم‌ترین پشتیبان کارگران بوده‌اند. امروز روز بیعت مجدد با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است و خانه کارگر همواره از ابدا از اندیشه‌های ژرف امام خامنه‌ای حمایت کرده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در پایان این ماه شاهد محو ویروس کشنده کرونا باشیم، گفت: خوشحالیم که این مراسم و سنت زیبای بزرگداشت مقام کارگر که وحدت جامعه کارگری را رقم می‌زند، به صورت مجازی استمرار یافت. تا پایان هفته کارگر برنامه‌های خانه کارگر در خصوص گرامیداشت این هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود.

صادقی با بیان اینکه آنچه برای کارگران اهمیت ویژه دارد، موضوع دستمزد، معیشت، امنیت شغلی و احیای اقتصاد ایران با شعار محوری  سال است که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرمودند، تصریح کرد: توجه ویژه به بحث مزد و معیشت کارگران می‌تواند جامعه کارگری را از تنگنا برهاند. کارگران خط مقدم تولید هستند و نباید این مسئله را فراموش کرد.

معاون دبیرکل خانه کارگر خاطرنشان کرد: اگر به صورت ابتر به موضوع دستمزد بپردازیم، کارگران ناراضی خواهند بود. محتوای شعار سال که توسط رهبری انقلاب تعیین شد، این بود که رضایت کارگران جلب شود.  

او ادامه داد: خانه کارگر همواره به دنبال پیاده کردن شعار رهبری انقلاب و رضایتمندی جامعه کارگری است. موضوع دستمزد بسیار برای کارگران اهمیت دارد. در این راستا آقای محجوب مصرانه به دنبال جلب رضایت کارگران از طریق تلاش برای مذاکره مجدد در شورایعالی کار بوده‌اند.  

صادقی با اشاره به مطالبات بازنشستگان در حوزه همسان‌سازی و اجرای عدالت بین بازنشستگان کشوری و بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در این خصوص نمی‌توان با یک بام و دو هوا پیش رفت. بازنشستگان تامین اجتماعی دستشان خالی است و باید به اجرای عدالت در خصوص کاهش فاصله بین مستمری بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی توجه کرد.

وی افزود: انتظار داریم مجلس محترم تلاش کند تا عدالت در حوزه بازنشستگان تامین اجتماعی فراهم شود. باید در مذاکرات روش برد برد را اجرا کنیم و در این راستا شعار سال مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم. خانه کارگر مرکز ثقل جریان فکری کارگری است و کارگران باید این خط رو به رشد را موررد توجه قرار بدهند.

وی در پایان تصریح کرد: ما پایبند به اصول انقلاب و اهداف جامعه کارگری هستیم و این را قاطع اعلام می کنیم. دستاوردهای انقلاب و تعهد به نظام و انقلاب را باید مدنظر قرار داد چراکه تنها در سایه نظام است که می‌توانیم اهداف کارگری را محقق کنیم. هیچ نظامی به جز نظام ولایت فقیه نمی‌تواند اهداف کارگری را محقق کند و خانه کارگر از ابتدا اعلام کرده است که در این دفاع به صورت منطقی ورود خواهد کرد و رمز پوایایی تشکیلات ما نیز چنین خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز