خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اعلام کرد؛

پرداخت بیمه بیکاری به کارگران بیکار شده از کرونا/ مقرری‌بگیران تامین اجتماعی نیزبرای دریافت خدمات نیازی به مراجعه حضوری ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۵۱۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: کارگران کارگاه‌هایی که به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شده، بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، علی آشتاب (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان) گفت: افرادی که در این شرایط به‌طور غیرارادی بیکار شده‌اند نگران حقوق خود نباشند چراکه اقدامات لازم برای پرداخت بیمه بیکاری آنان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نیازی به مراجعه حضوری کارگران در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی نیست، اظهار داشت: حضور غیاب کارگران در واحدهای تولیدی نیز تا پایان فروردین ماه به حالت تعلیق درآمده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان همچنین گفت: مقرری‌بگیران تامین اجتماعی برای انجام کارها و گرفتن خدمات تا پایان  فروکش کردن بیماری کرونا نبازی به مراجعه حضوری به ادارات کار و تامین اجتماعی ندارند.

 به گفته وی؛ باتوجه به ضرورت صیانت از نیروی کارگری و کارفرمایی به علت شیوع ویروس کرونا جلسات مراجع حل اختلاف کارگری و حضور غیاب مقرری‌بگیران بیمه بیکاری استان تا سال آینده به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز