خبرگزاری کار ایران

گلایه کارکنان شرکتیِ وزارت بهداشت از اعمال نشدن فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری/ برای رفع تبعیض ما را یاری کنید

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۷۰

کارکنان شرکتیِ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه‌های وابسته به آن، مانندِ دانشگاه‌های علوم پزشکی، از اعمال نشدنِ افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوقی اسفند ماه خود خبر می‌دهند.

جمعی از کارکنانِ شرکتیِ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه‌های وابسته به آن، مانندِ دانشگاه‌های علوم پزشکی در تماس با خبرنگار ایلنا، با اعلام اجرای افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوقی اسفند ماه کارکنان قراردادی، رسمی و پیمانی این مجموعه، یادآور شدند که این مورد در حکم حقوقی آنها اعمال نشده است. 

به گفته این عده، تعداد کارکنان شرکتی وزارت بهداشت، بیش از 5 هزار نفر در سراسر کشور است؛ به همین خاطر آنها با ارسال پیامی به «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشته‌اند: «گویا از قلم جناب آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و از ذهن شما افتاده‌ایم که افزایش 50 درصدی پرسنل بهداشت و درمان برای همه لحاظ شده به جز پرسنل شرکتی.» 

معترضان، یادآور شدند: «پرسنل زحمتکش شرکتی، دوشادوش و پا به پای دیگر کادر درمان در برابر بحران کرونا ایستاده و در حال انجام وظیفه‌اند؛ اما تبعیضی که به وجود آمده، به یکباره عزت نفس این عزیران را هدف قرار داد و انگیزه ما را به نابودی کشانده است. لطفا  برای رفع تبعیض ما را یاری کنید.» 

گفتنی است که نیروهای شرکتی، زیر عنوان‌های شغلیِ پرستار، نیروی خدماتی و... در بیمارستان‌ها و ادرات وزارت بهداشت و مراکز وابسته به آن کار می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز