خبرگزاری کار ایران

درخواست کمک تاکسیرانان برای تهیه پکیج بهداشتی از وزیر بهداشت/ مدیریت شهری خطرات ویروس کرونا را کمرنگ دیده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۶۶۳

«انجمن تاکسیرانان تهران» خواستار بهره‌مندی تاکسیرانان از پکیج بهداشتی مقابله به ویروس کرونا شد.

 اعضای انجمن تاکسیرانان تهران در تماس با خبرنگار ایلنا، با انتقاد از شورای اسلامی شهر تهران و مسئولان شهرداری که تاکنون هیچ اقدامی برای تامین تجهیزات مقابله با کرونا و توزیع آن میان تاکسیرنان نکرده‌اند، افزودند: چند هفته‌ای است که منتظر توزیع پکیج بهداشتی مقابله به ویروس کرونا میان تاکسیرانان هستیم اما نه مدیران شهری و نه سازمان تاکسیرانی اقدامی انجام نداده‌اند. 

آنها افزودند: حتی تاکسی‌ها هم با تجهیزات مخصوصی که شهرداری تهران از آنها برای «گندزدایی» اتوبوس‌های شهری و قطارهای مترو، استفاده می‌کنند، پاکیزه نمی‌شوند که این امر تک تک افرادی را که سوار تاکسی می‌شوند، در معرض خطر ابتلاء به ویروس قرار می‌دهد. 

اعضای انجمن تاکسیرانان تهران با اشاره به اعلام مشکلات موجود در تامین تجهیزات مقابله با ویروس کرونا و توزیع آن در میان رانندگان اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها شهر تهران، افزودند: آقای فراهانی، عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر تهران، اعلام کردند که شهرداری توان مالی لازم برای تامین این تجهیزات را ندارد و دولت باید کمک کند؛ در حالی که تاکنون دولت هم آستین بالا نزده است. انتظار داریم که حداقل سازمان برنامه و بودجه جوابی به شورای اسلامی شهر تهران بدهد. 

تاکسیرانان تهرانی افزودند: حتی یک جلسه هم میان تاکسیرانان و سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای بیان خواسته‌هایمان برگزار نشده است که این امر شاید ناشی از پررنگ دیده نشدن خطرات ویروس کرونا برای سلامت تاکسیرانان و مردم باشد. 

اعضای انجمن تاکسیرانان تهران در پایان خطاب به وزیر بهداشت، افزودند: مسئولیت و دغدغه جنابعالی قابل تقدیر است؛ اما از آنجا که ما رانندگان تاکسی علیرغم درخواست‌های مکرر جهت تهیه پکیچ سلامت (دستکش - ماسک - محلول ضدعفونی‌کننده) از سوی مدیران حمل ونقل هیچ حمایتی نشدیم لذا از جنابعالی تقاضای حمایت و تامین امنیت و سلامت داریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز