خبرگزاری کار ایران

جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان برگزار می‌کند؛

آثار نقاشان برای حمایت از کودکان

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۴۰۶

نمایشگاه سالانه جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان با آثاری از هنرمندان نقاش و به‌منظور حمایت از کودکان کار و خیابان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در نمایشگاه سالانه جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان که با عنوان کودکان سایه و با مشارکت و حضور هنرمندان، حامیان کودکان کار و فعالان عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود، آثاری از نقاشان و کودکان هنرجو با هدف حمایت مادی و معنوی از کودکان کار و خیابان در معرض نمایش و فروش قرار خواهد گرفت.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی آبرنگ، رزین، آبستره، پاستل و قلم هایپر، عناوین بخش‌های جنبی نمایشگاه کودکان سایه است که با حضور و اجرای فاطمه ترکمن، طناز ابوالقاسم بیک، امیر ایمانی، راحله مسکنی و نفیسه دولت‌آبادی برپا می‌شود.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه کودکان سایه، محیا عدل‌پرور، مرتضی مرتضایی، فرزاد مدنی‌زاده، هومن فرزادپور، طناز ابوالقاسم بیک، راحله مسکنی، محمود ثریا، امیر ایمانی، فاطمه مرتضایی، محمد مهدی خراسانی، شهرزاد میرزایی، ماریا احمدی‌کیا، شادی محمودزاده، حمیده توحیدی، مونا ملت‌دوست، نفیسه دولت‌آبادی، نادیا ناظمی، طاهره یزدان‌جو، سیده مریم حسین‌پور، هاجر گودرزی، سحر همائی‌فر، اعظم شفیع‌پور، مینا سیفی، هانا صالحی، ناجی صدیق‌صفت و مهرآسا لشنی، هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه کودکان سایه از چهارم تا نهم اسفندماه ۱۳۹۸ در فرهنگسرای ملل واقع در پارک قیطریه تهران برپا می‌شود و بازدید از آن همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ٨ عصر برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز