خبرگزاری کار ایران

کاشی جم بروجرد برای احیای مجدد در دستور کار قرار گرفت/ در فاز اول ۴۱ کارگر مشغول به کار شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۷۸

احیای فاز یک کارخانه کاشی جم طی مراسمی با حضور استاندار لرستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، سیدموسی خادمی (استاندار لرستان) امروز در حاشیه راه‌اندازی فاز یک کارخانه کاشی جم گفت: ۴۷ کارخانه راکد در استان طی دو سال گذشته احیاء و وارد مدار تولید شده‌اند. مشکلات واحدهای راکد متفاوت است؛ برخی مالک و سرمایه‌گذار آنها اهلیت ندارد که برای آنها نمی‌شود کاری کرد و برخی کارخانجات از لحاظ تکنولوژی دچار مشکل هستند و برخی بازار ندارند که اینها را نیز نمی‌شود کاری کرد.

همچنین مصطفی گودرزی (مدیرعامل کارخانه کاشی جم) در این مراسم اظهار داشت: کارخانه کاشی جم سال ۹۲ به خوبی فعالیت خود را در تولید کاشی انجام می‌داد اما بعد از آن به دلیل پاره‌ای از مشکلات و نبود دستگاه‌های مدرن کارخانه دچار رکود شد.

وی افزود: در سال ۹۴ کارخانه تعطیل شد اما تلاش برای احیای مجدد این کارخانه در دستور کار قرار گرفت. برای احیای مجدد این کارخانه ۴ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۴ میلیارد دیگر برای تجهیزات و دستگاه‌های جدید و مدرن آن نیاز است.

وی با اشاره به تعداد کارگران این کارخانه گفت: در فاز اول ۴۱ کارگر مشغول به کار شده‌اند و تعداد کارگران به ۸۰ کارگر افزایش می‌یابد اما طبق برنامه ریزی انجام شده تعداد نیروها به ۱۲۰ کارگر افزایش می‌یابد.

مدیر عامل کارخانه کاشی جم بروجرد با بیان اینکه با رونق تولید به دیگر کشورهای همسایه نیز صادرات خواهیم داشت، تصریح کرد: سالانه ۲ میلیون متر مربع تولید خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز