خبرگزاری کار ایران

فراخوان ثبت‌نام کارگران و کارفرمایان خراسان جنوبی در سامانه جامع روابط کار

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۵۷۰

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی با انتشار فراخوانی از کارگران و کارفرمایان این استان درخواست کرد برای ثبت‌نام در سامانه جامع روابط کار اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، در فراخوان اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی آمده است: ثبت‌نام کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار که از ماه‌ها پیش آغاز شده، هم‌اکنون الزامی است و همه کارگران و کارفرمایان می‌بایست با حضور در دفاتر پیشخوان دولت در این سامانه ثبت‌نام کنند.

در راستای اجرای کامل دولت الکترونیک در رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی و پیرو اطلاع رسانی وسیع در ماه‌های گذشته به جامعه هدف مبنی بر مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ثبت‌نام به منظور دریافت نام کاربری و رمز عبور با هدف بهره‌برداری از سامانه جامع روابط کار بدین وسیله به اطلاع تمامی کارفرمایان اعم از خدمات- صنعت- کشاورزی- اصناف- تعاونی‌ها و... می‌رساند تمامی دعوت‌نامه‌ها و ابلاغیه‌های اوراق و تصمیمات مراجع حل اختلاف منبعد صرفا از طریق سامانه جامع روابط کار به ذینفعان ابلاغ خواهد گردید و عدم عضویت در سامانه و عدم حضور در جلسات مانع از رسیدگی و صدور رای نخواهد بود. لذا ضمن درج فایل راهنمای استفاده از سامانه مربوط به خواندگان مقتضی است در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود و تمامی کارگران در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام و با مطالعه فایل راهنما از تکالیف خود در سامانه مطلع گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز